mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Ondervindt u problemen bij het delen van een externe USB-drive raid-systeem

Reply

Thread Tools
Old 22 december 2008, 12:10
Lid Fractie

Default Ondervindt u problemen bij het delen van een externe USB-drive raid-systeem

Ik probeer te bewegen een belangrijke map op mijn nieuwe USB raid systeem voor het scheppen van meer ruimte op de bestaande server, en zo ons bedrijf valt onder de raid-2-systeem. Ik wil anderen toegang krijgen tot deze via een netwerk in de hele onderneming, net als de map wordt nu zonder te worden verplaatst. Ik heb nagedaan de map van de instellingen en het delen van rechten, enz. op een map op de schijf volledig echter op een computer met toegang normaliter van de server is voortdurend vraagt me om een wachtwoord en ik ben niet in staat om verbinding te maken. (ik typ het juiste wachtwoord voor de admin account op de server ", die zij vraagt voor" maar dat werkt niet.) Ik ben verloren op hoe je dit aandeel aan het werk.
Old 22 dec 2008, 17:16
Donor Groep

Default Ondervindt u problemen bij het delen van een externe USB-drive raid-systeem

Is het een Linux of Microsoft server besturingssysteem? Welke netwerken bestand-delen daemon of service gebruikt u? Welke besturingssystemen worden verwacht u te steunen op de client-machines?

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 23 december 2008, 11:14
Lid Fractie

Het is Microsoft Server 2003, en ik ben niet zeker wat je bedoelt met file-aandeel daemon (we zijn met de Windows delen wanneer u klikt op het tabblad eigenschappen), en de cleint machines hebben allemaal XP. Het aandeel al setup voor een map werkt maar als ik wil dat dat op deze usb drive raid-systeem, dat voortdurend vraagt om een wachtwoord en als ik er het juiste wachtwoord het is de vraag.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.