mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Har problemer med å dele en USB ekstern RAID-stasjonen system

Reply

Thread Tools
Old 22 Dec 2008, 12:10
Medlem Group

Default Har problemer med å dele en USB ekstern RAID-stasjonen system

Jeg prøver å flytte en viktig mappe på min nye USB raid system for å skape mer plass på den eksisterende server, og så vår bedrift omfattes av RAID-2-systemet. Jeg vil at andre skal få tilgang til denne via nettverk i hele selskapet liker mappen er nå uten å bli flyttet. Jeg har mimiced mappens innstillinger og deling rettigheter, osv. på en mappe på harddisken fullstendig imidlertid på en datamaskin med tilgang normalt fra serveren stadig ber meg om passord, og jeg er ikke i stand til å koble til. (Jeg skriver inn riktig passord for administratorkontoen på serveren "som ber om", men som ikke fungerer.) Jeg mistet om hvordan du skal få denne aksjen til å fungere.
Old 22 desember 2008, 17:16
Donor Group

Er det et Linux-eller Microsoft server operativsystem? Hvilke nettverk filen aksje daemonen eller service er du? Hvilke operativsystemer er du forventer å støtte på klientmaskinene?

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 23 Dec 2008, 11:14
Medlem Group

Det er Microsoft Server 2003, og jeg er usikker på hva du mener med fil-aksje demonen (vi bruker Windows-deling fanen når du klikker på egenskaper), og cleint maskiner har XP. Aksjen allerede registrert for en mappe fungerer, men når jeg ønsker å sette det på denne usb raid drive systemet, er det stadig spurt om et passord, og når jeg gir den riktig passord det bare holder å spørre.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
System Info Sier Raid Controller er funksjonshemmede PDG Drivere og flyttbare medier 1 8 april 2009 05:57
Fildeling Trouble mbonwick Nettverk, modem og VoIP 6 6 juli 2008 02:04
Ekstern harddisk fra gamle systemet? cawleym1 Drivere og flyttbare medier 12 21 januar 2008 02:37
IDE, RAID eller AHCI harddisk Innstilling Orionmoon Drivere og flyttbare medier 5 22 desember 2007 16:08
Kan du installere operativsystemet til ekstern harddisk. tjpearson Windows-operativsystemer 2 17 oktober 2007 02:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.