![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg prøver å flytte en viktig mappe på min nye USB raid system for å skape mer plass på den eksisterende server, og så vår bedrift omfattes av RAID-2-systemet. Jeg vil at andre skal få tilgang til denne via nettverk i hele selskapet liker mappen er nå uten å bli flyttet. Jeg har mimiced mappens innstillinger og deling rettigheter, osv. på en mappe på harddisken fullstendig imidlertid på en datamaskin med tilgang normalt fra serveren stadig ber meg om passord, og jeg er ikke i stand til å koble til. (Jeg skriver inn riktig passord for administratorkontoen på serveren "som ber om", men som ikke fungerer.) Jeg mistet om hvordan du skal få denne aksjen til å fungere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det et Linux-eller Microsoft server operativsystem? Hvilke nettverk filen aksje daemonen eller service er du? Hvilke operativsystemer er du forventer å støtte på klientmaskinene?
| |||
| |||
| Det er Microsoft Server 2003, og jeg er usikker på hva du mener med fil-aksje demonen (vi bruker Windows-deling fanen når du klikker på egenskaper), og cleint maskiner har XP. Aksjen allerede registrert for en mappe fungerer, men når jeg ønsker å sette det på denne usb raid drive systemet, er det stadig spurt om et passord, og når jeg gir den riktig passord det bare holder å spørre. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| System Info Sier Raid Controller er funksjonshemmede | PDG | Drivere og flyttbare medier | 1 | 8 april 2009 05:57 |
| Fildeling Trouble | mbonwick | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 6 juli 2008 02:04 |
| Ekstern harddisk fra gamle systemet? | cawleym1 | Drivere og flyttbare medier | 12 | 21 januar 2008 02:37 |
| IDE, RAID eller AHCI harddisk Innstilling | Orionmoon | Drivere og flyttbare medier | 5 | 22 desember 2007 16:08 |
| Kan du installere operativsystemet til ekstern harddisk. | tjpearson | Windows-operativsystemer | 2 | 17 oktober 2007 02:20 |
| Thread Tools | |
| |