mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Har du problemer med SMTP-adgang

Reply

Thread Tools
Old 9. juni 2009, 18:52
Ny Medlem Gruppen

Default Har du problemer med SMTP-adgang

Jeg får frustrerede og kan ikke finde et klart svar på nettet. Jeg forsøger at oprette fængende Fax for at sende jobansøgninger og relaterede oplysninger. Jeg vil have den til at sende alle indgående faxer (ikke at jeg forventer at modtage, men just in case) til min e-mail. Jeg importerede min ATT over til Windows Mail, og det er at arbejde og modtager bøde. Men når jeg prøver at sende en test-mail fra fængende Fax, der står "Afsendelse af en test email mislykkedes, fejlen var: Forbindelsen er lukket kærligt".

Jeg doublechecked alle mine poster, de er alle korrekte, SMTP port 465 for ATT, SMTP og POP-adresser er korrekte, og jeg har skrevet mit brugernavn og adgangskode til SMTP-godkendelse og tilrådes det at bruge SSL. Så hvad sker der?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer blokerer for adgang til visse materielle på Ie8 uden at beskadige All Access simon1990 Webbrowsere & FTP Klienter 2 10 april 2009 01:14
RAM problemer teenee23 CPU, bundkort og RAM 2 30 december 2008 15:46
WMP 11 problemer Running_on_empty Multimedia & Codecs 11 10 februar 2008 15:20
SMTP bygherren type spørgsmål JavaJoe E-mail, VoIP og IM Discussion 0 3 februar 2008 07:18
AVG problemer. Problem Virus, Spyware & Sikkerhed 1 20. sep 2006 04:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.