mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Har du problemer med SMTP-tilgang

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 18:52
New Member Group

Default Har du problemer med SMTP-tilgang

Jeg blir frustrert og ikke kan finne rett svar på nettet. Jeg prøver å sette opp irritabel faks for å sende jobbsøknader og relatert informasjon. Jeg ønsker å sende innkommende fakser (ikke at jeg forvente å motta, men bare i tilfelle) til min e-post. Jeg importerte min ATT over til Windows Mail og det fungerer og motta fine. Men når jeg forsøker å sende en test-e-post fra irritabel Fax, det står "Sender en test e mislyktes, feilen var: Connection closed Gracefully".

Jeg doublechecked alle oppføringer, alle er riktig, SMTP port 465 for ATT, SMTP og POP-adresser er riktige, og jeg har lagt inn brukernavn og passord for SMTP-godkjenning, og anbefales det å bruke SSL. Så hva er det som skjer?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer blokkerer tilgang til et bestemt materiale på Ie8 uten å skade All Access simon1990 Nettlesere & FTP Clients 2 10 april 2009 01:14
RAM problemer teenee23 CPUer, Hovedkort & RAM 2 30 desember 2008 15:46
WMP 11 trouble Running_on_empty Multimedia & Kodeker 11 10 februar 2008 15:20
SMTP-utvikler type spørsmål JavaJoe Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 0 3 februar 2008 07:18
AVG problemer. Svikt Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 20nde sep 2006 04:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.