mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Har du problem med SMTP-åtkomst

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 18:52
rod
New Member Group

Default Har du problem med SMTP-åtkomst

Jag blir frustrerad och inte kan hitta ett rakt svar på webben. Jag försöker att inrätta Snappy Fax för att skicka jobbansökningar och relaterad information. Jag vill att det ska skicka alla inkommande fax (inte att jag förväntar mig att få något, men för säkerhets skull) till min e-post. Jag importerade min ATT över till Windows Mail och det är att arbeta och ta emot bra. Men när jag försöker skicka ett testmeddelande från Snappy Fax, det står "Skicka en test e misslyckats, felet var: Anslutning stängd graciöst".

Jag doublechecked alla mina texter, de är alla rätt, SMTP port 465 för ATT, SMTP-och POP-adress är korrekt, och jag har skrivit in mitt användarnamn och lösenord för SMTP-autentisering och rekommenderas det att använda SSL. Så vad händer?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem blockerar åtkomsten till visst material på Ie8 utan att skada All Access simon1990 Webbläsare & FTP Klienter 2 10 april 2009 01:14
RAM-problem teenee23 Processorer, moderkort & RAM 2 30 december 2008 15:46
WMP 11 problem Running_on_empty Multimedia & Codecs 11 10 februari 2008 15:20
SMTP-utvecklare typ fråga JavaJoe E-post, VoIP & IM Diskussion 0 3 februari 2008 07:18
AVG problem. Miss Virus, spionprogram och säkerhet 1 20:e sep 2006 04:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.