![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig geninstalleret Windows Vista og og kan konstatere, at min harddisk er ved at blive fyldt hver gang logger ind jeg downloadet og installeret WinDirStat og fundet en virkelig bud luns af diskplads forårsager en masse sine den Winsxs og jeg ved allerede, at jeg kan ikke bare slette dem. Jeg har også hørt, at der findes programmer, som vil rense dem. Jeg har aldrig haft en fuld b4 men hvis det var noget lignende jeg hørte vil crash. kan nogle en hjælpe mig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forsøgt Ccleaner til at rense alle temp junk osv.?
| |||
| |||
| Ja hver dag, siden det startede, og at filen er ved at udvide på et utroligt tempo. Jeg ønsker ikke at genstarte min computer, hvis jeg må. |
|
| |||
| |||
| Er det noget i retning af en automatiseret backup? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, Winsxs er ikke en backup, det ikke kan rengøres, komprimeret eller slettet. MS bloggere sige den er fuld af hardlinks og mindre, end den egentlig er, men det er tilsyneladende lort. Den bedste fremgangsmåde er bare ikke til at installere en masse applikationer og dermed reducere fodaftryk, eller formatere og bruge XP eller sådan noget. Du kan muligvis reducere dens størrelse ved at afinstallere programmer også.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thats de ting, hver gang jeg, at systemet lader til at udvide yderligere. Jeg er nødt til at genstarte den. mand, der bare drejninger mine druer. |
|
| |||
| |||
| Nå Jeg har slettet min. VDI billede, som var 10 GB, fordi jeg havde planer om at gøre andet. End vil formentlig forsinke ekspanderende for et stykke tid siden jeg allerede genstarte hvert kvartal. Tak for hjælpen anyways gutter. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Det forekommer zone alarm rodet op computer | Steppenwolf | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 23 december 2008 01:01 |
| Zone Alarm Messing med min computer :-( | loupylauraclams | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 24th Apr 2008 05:29 |
| Hvad er det farlige område for grafikkort? | Compasky | Grafikkort & Monitors | 4 | 25 januar 2008 21:38 |
| Ionformige Breeze Quadra w / O-Zone vagt | cheesepuff | Off Topic Discussion | 2 | 19 november 2007 19:30 |
| Den Blå zone | bobbyjogo | Off Topic Discussion | 1 | 4 juli 2007 07:54 |
| Thread Tools | |
| |