![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain asentanut Windows Vistan ja ja totesi, että kovalevy on tulossa täytetään joka kerta kirjautua sisään Olen ladannut ja asentanut WinDirStat ja löysi todella tarjous murikka levytilaa aiheuttavat paljon sen on Winsxs ja tiedän jo, että en voi vain poistaa ne. Olen myös kuullut, että on olemassa ohjelmia, jotka puhtaan niitä. En ole koskaan ollut täysin b4 mutta jos oli kaikkea muuta kuin olen kuullut syöksyvät maahan. voi noin auttaa minua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritti Ccleaner puhdistaa kaikki temp junk jne.?
| |||
| |||
| kyllä joka päivä, koska se alkoi ja että tiedosto on laajenemassa on valtavasti vauhtia. En halua uudelleen minun tietokone ellei minun. |
|
| |||
| |||
| se on jotain, kuten automaattisen varmuuskopioinnin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, Winsxs ei ole varmuuskopiota, sitä ei voi puhdistaa, puristetuille, tai poistettu. MS bloggers sanoa se on täynnä hardlinks ja pienempi kuin se todellisuudessa on, mutta se näennäisesti paskapuhetta. Paras tapa on vain olla asentaa paljon sovelluksia ja näin ollen vähentää jalanjälki tai muotoa ja käyttää XP: n tai jotain. Voit vähentää sen kokoa poistamalla sovelluksia liikaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thats juttu joka kerta, kun minä, että järjestelmä näyttää laajentaa lisää. Minun on käynnistää sitä uudelleen. ihminen, että vain pyörittelee minun viinirypäleitä. |
|
| |||
| |||
| No Poistin. VDI kuva oli 10 Gt koska olin suunnittelu tekemään toiseen. Kuin luultavasti viivästyttää laajentamalla jonkin aikaa, koska olen jo uudelleen neljännesvuosittain. Kiitos avusta anyways kaverit. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vaikuttaa siltä, zone alarm sekaisin tietokone | Steppenwolf | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 23. Joulukuu 2008 01:01 |
| Zone Hälytykset Messing kanssa minun tietokone :-( | loupylauraclams | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 24th Apr 2008 05:29 |
| Whats vaaravyöhykkeestä Video Kortit? | Compasky | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 25 Jan 2008 21:38 |
| Ionic Breeze Quadra w / O-Zone guard | cheesepuff | Off Topic Discussion | 2 | 19. marraskuu 2007 19:30 |
| The Blue ZONE | bobbyjogo | Off Topic Discussion | 1 | 4. Jul 2007 07:54 |
| Thread Tools | |
| |