![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs opnieuw geïnstalleerd Windows Vista en gecontroleerd en geconstateerd dat mijn harde schijf wordt gevuld elke keer inloggen ik gedownload en geïnstalleerd WinDirStat en vonden een echt bod chunk schijfruimte veroorzaken veel zijn de WinSxS en ik weet al dat ik niet alleen te verwijderen. Ik heb ook gehoord dat er programma's die zullen schoonmaken. Ik heb ook nooit een volledige b4 maar als iets dat ik gehoord zal crashen. kan iemand mij helpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ccleaner probeerde te reinigen van alle temp junk enz.?
| |||
| |||
| ja elke dag, omdat het begon en dat bestand breidt zich in een enorm tempo. Ik wil niet dat mijn computer opnieuw op te starten, tenzij ik moet doen. |
|
| |||
| |||
| is het zoiets als een automatische back-up? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, WinSxS is niet een back-up, niet kan worden gereinigd, gecomprimeerd of geschrapt. MS bloggers zeggen dat het vol hardlinks en kleiner dan het is, maar dat is schijnbaar onzin. De beste aanpak is gewoon niet te installeren veel applicaties en reduceren voetafdruk, of het formaat en het gebruik XP of zoiets. U kunt de grootte ervan te verminderen door het verwijderen van de aanvragen ook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thats het ding elke keer dat ik dat systeem lijkt uit te breiden meer. Ik heb te herstarten. man die net wendingen mijn druiven. |
|
| |||
| |||
| Nou ik mijn geschrapt. VDI beeld dat werd 10GB omdat ik van plan was op het maken van een ander. Dan zal waarschijnlijk vertraging voor het uitbreiden van een tijdje geleden dat ik al opnieuw elk kwartaal. Bedankt voor de hulp Anyways jongens. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het lijkt Zone Alarm messed up computer | Steppenwolf | Virus, spyware & Security | 2 | 23 dec 2008 01:01 |
| Zone Alarmen Messing met mijn computer :-( | loupylauraclams | Virus, spyware & Security | 1 | 24 apr 2008 05:29 |
| Whats the Danger Zone voor videokaarten? | Compasky | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 25 Jan 2008 21:38 |
| Ionic Breeze Quadra w / O-Zone bewaker | cheesepuff | Off Topic Discussie | 2 | 19 nov 2007 19:30 |
| De blauwe zone | bobbyjogo | Off Topic Discussie | 1 | De 4 juli 2007 07:54 |
| Thread Tools | |
| |