![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig installert Windows Vista, og funnet ut at min harddisk blir fylt hver gang logge inn Jeg lastet ned og installert WinDirStat og funnet en veldig bud mengde diskplass forårsaker mye dens den Winsxs og jeg vet at jeg kan ikke bare slette dem. Jeg har også hørt at det finnes programmer som vil vaske dem. Jeg har aldri hatt en full B4 men hvis var noe som hørte jeg vil krasje. kan noen en hjelpe meg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøvde Ccleaner å rengjøre alle temp junk etc.?
| |||
| |||
| ja hver dag siden den gang, og at filen vokser på et enormt hastighet. Jeg ønsker ikke å starte maskinen min hvis jeg må. |
|
| |||
| |||
| er det noe som en automatisert backup? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, Winsxs er ikke en sikkerhetskopi, kan det ikke være rengjort, komprimert eller slettet. MS bloggers sier det er fullt av hardlinks og mindre enn den faktisk er, men det er tilsynelatende tull. Den beste tilnærmingen er bare ikke til å installere en rekke programmer og dermed redusere fotavtrykk, eller format og bruke XP eller noe. Det kan være mulig å redusere størrelsen ved å avinstallere programmer også.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det er noe hver gang jeg gjør det ser ut til å vokse mer. Jeg må starte den på nytt. mannen som bare vendinger mine druer. |
|
| |||
| |||
| Vel Jeg har slettet. VDI-bildet som var 10 GB fordi jeg var planlegging på å gjøre en annen. Enn trolig forsinke utvidelsen for en stund siden jeg allerede starter hvert kvartal. Takk for hjelpen anyways folkens. |