![]() |
|
| |||
| |||
| XP Pro_SP3 Om tre måneder siden jeg har købt to identiske eksterne harddiske. De har begge USB og eSATA porte. XP Disk Management viser partitioner på disse drev som sunde. Jeg bruger FAT32 med en drev, så det kan genkendes af ældre systemer som 98SE. Den anden er NTFS. I've got dem sluttet gennem deres eSATA porte. I'm forsøger at kopiere en stor gruppe af filer fra en FAT32-partition på et drev, til en NTFS-partition på den anden side. Efter et par sekunder for at kopiere noget går galt. XP viser en dialogboks og en form for advarsel om hardware svigt i systemet bakken. Drevet partitioneret med NTFS forsvinder fra Denne computer. Hvis jeg slukker og på det stammer helt tilbage. Igen Disk Management viser dette drev som sund. Hardware problemer er altid en mulighed, men alle de år jeg har boet sammen med Windows har lært mig at se efter system problemer først og altid! Den eneste forskel mellem de to er deres filsystemer. Som vidt jeg ved, XP, bør ikke have problemer med at kopiere filer mellem to drev med forskellige filsystemer. Er der nogen grund til at tro, at de forskellige fil-systemer kan forårsager dette problem? Skal jeg bruge en anden app til at kopiere disse filer, i stedet for at stole på XPS egen kopi kommando? Hvis ikke, hvad kan jeg forsøge at kunne løse dette problem? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil prøve den gratis synctoy app fra Microsoft til at gøre dette. Se, hvordan det bliver på. Det vil kun kopiere en gruppe af mapper på en anden placering, men det kunne gøre.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at opdatere din SATA Driver og køre chkdsk på begge drev ..... se, hvis en hjælper.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| SATA-harddisk Kopiering | Thunda | Drives & flytbare medier | 3 | 11 November 2009 16:33 |
| Game Devs Kopiering af andre spil? og at komme væk med det!? | cheesepuff | PC & Console Gaming | 3 | 6 august 2009 23:12 |
| Is My Web Design Kopiering andre? | icu222much | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 23 juli 2009 16:16 |
| Need "Heavy Arbejdsbyrde" Printer Suggestions | Mulsiphix | Digital Imaging & Printere | 1 | 30 marts 2009 18:08 |
| Kopiering af en fil fra din pc | mpenney | General Software Chat | 2 | 2 november 2008 17:53 |
| Thread Tools | |
| |