![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| XP Pro_SP3 Noin kolme kuukautta sitten Ostin kaksi samanlaista ulkoista kovalevyjä. Ne molemmat ovat USB-ja eSATA-porttia. XP: n Levynhallinta näyttää osiota nämä asemat terveeksi. Voin käyttää FAT32 yhdellä kuljettaa, joten se voidaan tunnustaa ikääntyneiden järjestelmiä, kuten 98SE. Toinen on NTFS. Minulla niitä kytkettynä kautta eSATA satamissa. I'm yrittää kopioida suuri joukko tiedostoja, joka FAT32-osion yksi asema, jossa on NTFS-osion kanssa. Muutaman sekunnin kuluttua kopiointimenetelmä jotain menee pieleen. XP tuo näyttöön valintaikkunan ja jonkinlainen varoitus laitteisto ei menestynyt ilmaisinalueelta. Pyrkimys jakautumiseen kanssa NTFS Vanish Oma tietokone. Jos minä käännä virta ja siitä tulee takaisin. Jälleen Disk Management näytä tätä asemaa terveellistä. Laitteisto-ongelmat on aina mahdollisuus, mutta kaikki vuosina Olen asunut Windows on opettanut minut etsimään järjestelmän ongelmia ensimmäisen ja aina! Ainoa ero näiden kahden välillä on niiden tiedostojärjestelmiä. Nimellä Minun tietääkseni, XP ei pitäisi olla ongelmia kopiointi tiedostoja kahteen kiintolevyyn eri tiedostojärjestelmät. Onko mitään syytä ajatella, että eri tiedosto-järjestelmissä aiheuttaa tämän ongelman? Pitäisikö minun käyttää toista app. kopioida nämä kuvaa, sen sijaan vedota XPS oma kopio komento? Jos ei, millaisia voin yrittää, joka saattaa ratkaista tämän ongelman? |
|
| |||
| |||
| Haluaisin kokeilla ilmaiseksi synctoy app. Microsoft tähän. Katso miten se joutuu. Se vain replikoida ryhmä kansiot kiinni toiseen paikkaan, mutta se voi tehdä.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritä päivittää teidän SATA Driver ja suorita chkdsk molempien asemien ..... onko joko auttaa.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| SATA-kiintolevy kopiointi | Thunda | Drives & Removable Media | 3 | 11 marraskuu 2009 16:33 |
| Pelin Devs kopioiminen Muut pelit? ja Getting Away with It!? | cheesepuff | PC & Console Gaming | 3 | 6 elokuu 2009 23:12 |
| Is My Web Design kopioiminen Muut? | icu222much | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 23. Jul 2009 16:16 |
| Tarvitsetko "Heavy Workload" Printer Suggestions | Mulsiphix | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 30th Mar 2009 18:08 |
| Kopioidaan tiedoston tietokoneesta | mpenney | General Software Chat | 2 | 2. marraskuu 2008 17:53 |
| Thread Tools | |
| |