![]() |
|
| |||
| |||
| XP Pro_SP3 Ongeveer drie maanden geleden kocht ik twee identieke externe harde schijven. Ze hebben beiden USB en eSATA-poorten. XP Disk Management toont de partities op deze schijven als gezond. Ik gebruik met een FAT32-schijf, zodat deze kan worden herkend door oudere systemen zoals 98SE. De andere is NTFS. Ik heb ze aangesloten via eSATA-poorten. Ik ben proberen te kopiëren van een grote groep van bestanden vanaf een FAT32-partitie op een schijf, op een NTFS-partitie op de andere. Na een paar seconden van het kopiëren iets misgaat. XP verschijnt een dialoogvenster en een soort van waarschuwing over hardware storing in het systeemvak. De drive gepartitioneerd met NTFS verdwijnt uit mijn computer. Als ik de stroom uit en op het komt terug. Nogmaals, Disk Management blijkt dit station als gezond. Hardware problemen zijn altijd een mogelijkheid, maar alle de jaren heb ik geleefd met Windows heeft mij geleerd om te zoeken naar systeem problemen eerste en altijd! Het enige verschil tussen de twee is hun bestandssystemen. Als zover ik weet, XP hebben geen problemen met kopiëren van bestanden tussen twee schijven met verschillende bestandssystemen. Is er een reden om te denken dat de verschillende bestandssystemen mei worden veroorzaakt dit probleem? Moet ik een andere applicatie te kopiëren deze bestanden, in plaats van te vertrouwen op XPS eigen kopie commando? Zo niet, wat kan ik proberen dat misschien een oplossing voor dit probleem? |
|
| |||
| |||
| Ik zou proberen de vrije synctoy app van Microsoft om dit te doen. Zien hoe dat gaat over. Het zal alleen replicatieonderzoek een groep van mappen op een andere locatie, maar het zou kunnen doen.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het bijwerken van uw SATA Driver en voer chkdsk op beide stations ..... zie indien ofwel helpt.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| SATA harde schijf kopiëren | Thunda | Drives & Removable Media | 3 | 11 november 2009 16:33 |
| Game Devs kopiëren Andere Spelen? en Getting Away met It!? | cheesepuff | PC & Gaming Console | 3 | De 6 augustus 2009 23:12 |
| Is My Web Design kopiëren Anderen? | icu222much | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 23 jul 2009 16:16 |
| Noodzaak "veel werk" Printer Suggesties | Mulsiphix | Digital Imaging & Printers | 1 | 30 mrt 2009 18:08 |
| Het kopiëren van een bestand van uw pc | mpenney | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 2nd Nov 2008 17:53 |
| Thread Tools | |
| |