mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

HJÆLP! Fejl ved indlæsning brugerprofil efter server backup

Reply

Thread Tools
Old 31. maj 2009, 23:02
Ny Medlem Gruppen

Default HJÆLP! Fejl ved indlæsning brugerprofil efter server backup

Hi All,

Im kører Server 2003 Ent SP2 kører Terminal server, jeg har omkring 25 brugere logge ind alt var fint, indtil jeg opsætning Windows Sikkerhedskopiering.

efter en sikkerhedskopi har kørt brugeren får 2 omtalte fejl, noget som dette:
Bruger Miljø: Fejl Windows kan ikke indlæse lokalt lagrede profil. Mulige årsager til denne fejl omfatter utilstrækkelige sikkerhedsrettigheder eller en korrupte lokale profil. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte din netværksadministrator.
Så der var et andet budskab efter denne, som jeg ikke kunne godt huske.
Hver besked havde en sammentælling af 30 sek.

at rette dette, jeg har at genstarte serveren. det kun synes at være et par brugere, ikke alle, der stinker, fordi nogle vil være logget på, og arbejder derefter nogen vil forsøge at logge ind og få profilen fejl, så jeg er nødt til at spørge / kick alle ud, så jeg kan genstarte.
hvis jeg stoppe backup sin bøde (men im ikke kører uden backup), hvis jeg genstarter efter backup sin bøde (men Thats ikke et fix)

Er der nogen har nogen ideer ?????

tak
Platnum
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Indstilling brugerrettigheder på en Workgroup Server 2003 Machine flamefrenzy56 Windows-operativsystemer 0 15 juni 2009 14:07
Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud DMB Windows-operativsystemer 0 20. maj 2009 13:40
Fejl ved indlæsning af operativsystem ngorever1989 Windows-operativsystemer 15 16 januar 2008 17:21
Kan ikke slette gamle brugerprofil g28469b Windows-operativsystemer 2 10 januar 2008 19:01
"Fejl ved indlæsning af operativsystem"! computergeek Windows-operativsystemer 1 28 oktober 2007 04:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.