mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

HJÄLP! Fel vid laddning användarprofil efter server backup

Reply

Thread Tools
Old 31 maj 2009, 23:02
New Member Group

Default HJÄLP! Fel vid laddning användarprofil efter server backup

Hej Alla,

Im kör Server 2003 Ent SP2 kör Terminal Server, jag har ca 25 användare att logga in gick allt bra tills jag setup fönster backup.

efter en säkerhetskopia har kört användare får 2 fel, ungefär så här:
Användare Miljö: Fel går inte att läsa in den lokalt lagrade profil. Möjliga orsaker till det här felet är otillräcklig trygghet eller en korrupt lokal profil. Om problemet kvarstår kontaktar du nätverksadministratören.
Då var det andra brevet efter det, som jag inte kunde mycket väl ihåg.
Varje meddelande hade räknat till 30 sek.

att åtgärda detta måste jag starta om servern. det bara verkar vara ett fåtal användare, inte alla, vilket suger eftersom vissa kommer att vara inloggad, och arbetar sedan någon försöker logga in och få den profil fel så jag måste fråga / kick var avstängd så jag kan starta om.
om jag slutar säkerhetskopian sina böter (men im inte köra utan backup) om jag startar om efter backup sina böter (men thats inte fastställa)

Har någon några idéer ?????

tack
Platnum
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.