mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hjælp! instaling Windows over Linux!

Reply

Thread Tools
Old 27 December 2008, 13:24
Medlem Gruppen

Hey alle "
Jeg var bare ønsker nogle råd tak. Jeg søger ved at købe en notesbog, som jeg har set på ebuyer.com de spørgsmål, jeg har med det er, at det kommer med et Linux operativsystem i stedet for vinduer. Så hvad vil jeg ikke er kan jeg installere XP på den? Jeg har en "kopi" af Windows XP Professional med Service Pack 1 er det en simpel sætte disken i og væk du gå, eller er der meget mere at det så? Og jeg har også fået at vide, at det skal være en butik købte version af XP er det rigtigt? Jeg vil kun virkelig bruge det til film samtidig på toget musik og internet virkelig og det ser ud som en god købe for, hvad jeg har brug for, Her er et link til det alligevel.
http://www.ebuyer.com/product/145008
Enhver hjælp eller rådgivning er i høj grad værdsat.
Ben
Old 27 December 2008, 14:57
Redaktør Gruppen

Din version af XP bør bøde, men du bliver nødt til at installere alle de drivere igen fundet her

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 29 December 2008, 04:06
Medlem Gruppen

Sociale krigsførelse - Tak for dit svar! Blot for at bekræfte, skal jeg installere driverne mens notebook der kører på Linux? Eller skal jeg installere win XP og derefter hente de drivere? Og hvordan går jeg om installation af det? Er det bare et tilfælde af at sætte disken i, og genstart? Jeg har installeret Windows før, men aldrig over et andet operativsystem. Sorry for alle de spørgsmål, og tak for din hjælp.

Ben

ps er det alle drivere på den pågældende side? der er belastninger lol!
Old 29 December 2008, 04:44
Medlem Gruppen

Installere XP og derefter installere drivere (i XP). For at installere, bare sætte disken i, gå gennem menuen, og sådan.

BEMÆRK! Når der står "Skriv over eksisterende partition?" eller noget i den retning, skal du vælge Ja. Dette vil skrive over Linux OS.

Basiclly bare gøre, hvad den siger og youll være bøde.
Old 29 December 2008, 06:33
Medlem Gruppen

Thanks Guys! ingen tvivl om jeg har flere spørgsmål til dig i fremtiden!
Ben
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.