![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikille "
Olin juuri haluavat neuvoja kiitos. Olen katsot ostaa muistikirjan, joka nähneeni ebuyer.com asiasta olen sen kanssa on se, että se tulee Linux-käyttöjärjestelmä kuin Windows. Mitä haluan mitään ei voi asentaa XP: n päälle se? Minulla on "Kopioi" Windows XP Professional ja Service Pack 1 on yksinkertainen asettaa levylle ja pois sinun mennä vai onko paljon se sitten on? Ja olen myös kuullut, että sen on oltava shop osti versio XP on tämä totta? Olen vain todella käyttää sitä elokuvat ollessaan junassa musiikin ja Internetin todella ja tuntuu siltä, että hyvä ostaa mitä tarvitsen, tässä on linkki sen silti. http://www.ebuyer.com/product/145008 Apua tai neuvoja on tervetullutta. Ben |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sinun versio XP olisi hienoa, mutta sinun täytyy asentaa kaikki ajurit havaitsi jälleen tässä
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
Sosiaaliset sodankäynti - Kiitos vastauksesta! Vain vahvistaa minun pitäisi asentaa ajurit kun Notebook on käynnissä Linux? Vai pitäisikö minun asentaa win XP: ssä ja lataa sitten ajurit? Ja miten voin mennä noin sen asentamista? Onko se vain tapauksessa aseta levy sisään ja käynnistystä? Olen asentanut ikkunat ennen mutta ei koskaan yli toinen käyttöjärjestelmä. Sorry for kaikkiin kysymyksiin ja kiitos avusta.
Ben ps on kaikki ohjaimet, että sivua? on kuormien lol! |
|
|
|||
|
|||
|
Asenna XP, ja asentaa ajurit (Windows XP: n). Asentaa vain asettaa levy, siirry valikon kautta ja tällainen.
HUOM! Kun se sanoo "Kirjoita yli nykyisten osio?" tai jotain sellaista, valitse kyllä. Näin kirjoittaa yli Linux-käyttöjärjestelmä. Basiclly vain, mitä se sanoo, ja youll hyvin. |
|
|
|||
|
|||
|
Thanks guys! epäilemättä i on enemmän kysymyksiä teille myös tulevaisuudessa!
Ben |