![]() |
|
| |||
| |||
| Hey iedereen " Ik was gewoon willen sommige adviezen alstublieft. Ik kijk naar het kopen van een notebook die ik heb gezien op ebuyer.com de kwestie die ik met het is dat zij komt met een Linux besturingssysteem in tegenstelling tot Windows. Dus wat ik wil is kan ik geen XP installeren op het? Ik heb een "kopie" van Windows XP Professional met Service Pack 1 is het een simpel om de schijf in en ga je weg of is er veel meer aan dan dat? En ik heb ook gezegd dat het moet worden een winkel gekochte versie van XP is dit waar? Ik zal pas echt worden gebruikt voor bijvoorbeeld het kijken van films, terwijl in de trein muziek en het internet echt en het lijkt een goede koop voor wat ik nodig heb, hier is een link naar het toch. http://www.ebuyer.com/product/145008 Alle hulp of advies wordt zeer gewaardeerd. Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw versie van XP moet worden prima, maar je zult moeten installeren alle stuurprogramma's weer gevonden hier
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Sociale oorlogvoering - Dank u voor uw antwoord! Gewoon om te bevestigen moet ik de installatie van de stuurprogramma's, terwijl de laptop draait op Linux? Of moet ik installeren win XP en vervolgens de drivers downloaden? En hoe doe ik installeren? Is het gewoon een zaak om de schijf in en herstarten? Ik heb ramen vóór, maar nooit over een ander besturingssysteem. Sorry voor alle vragen en ik dank u voor uw hulp. Ben ps is dat alle stuurprogramma's op deze pagina? er zijn ladingen lol! |
|
| |||
| |||
| Installeer XP installeren bestuurders (in XP). Voor het installeren, gewoon de schijf, gaat u door het menu en dergelijke. OPMERKING! Wanneer zij zegt: "Schrijf over bestaande partitie?" of iets dergelijks, selecteert u Ja. Dit zal schrijven over het Linux besturingssysteem. Basiclly gewoon doen wat het zegt en youll goed. |
|
| |||
| |||
| Thanks guys! geen twijfel zal ik nog meer vragen voor u in de toekomst! Ben |