mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hjelp! instaling Windows via Linux!

Reply

Thread Tools
Old 27 Dec 2008, 13:24
Medlem Group

Hei alle "
Jeg ønsker noen tips, takk. Jeg ser på å kjøpe en notatbok som jeg har sett på ebuyer.com problemet jeg har med den er at den kommer med en Linux-operativsystem i motsetning til windows. Så hva jeg vil ingen er kan jeg installere XP på den? Jeg har en "Kopier" av Windows XP Professional med Service Pack 1 er det et enkelt sette disken og vekk du går eller er det mye mer til det da? Og jeg har også blitt fortalt at det må være en butikk kjøpte versjonen av XP er dette sant? Jeg vil bare egentlig skal bruke det til å se filmer mens på toget musikk og internett virkelig og det virket som et godt kjøp for det jeg trenger, her er en link til den likevel.
http://www.ebuyer.com/product/145008
Hjelp eller råd er verdsatt.
Ben
Old 27 Dec 2008, 14:57
Moderator Group

Din versjon av XP bør være bra, men du må installere alle driverne igjen funnet her

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 29 Dec 2008, 04:06
Medlem Group

Sosial krigføring - Takk for svar! Bare for å bekrefte skal jeg installere driverne mens bærbare kjører på Linux? Eller skal jeg installere Win XP og deretter laste ned drivere? Og hvordan går jeg om å installere det? Er det bare snakk om å sette disken og omstart? Jeg har installert Windows før, men aldri over et annet OS. Sorry for alle spørsmålene og takker for hjelpen.

Ben

ps er det alle driverne på siden? Det er massevis lol!
Old 29 Dec 2008, 04:44
Medlem Group

Installere XP, og deretter installere drivere (i XP). For installering, bare sette disken, gå gjennom menyen og slikt.

MERK! Når det står "Skriv over eksisterende partisjon?" eller noe sånt, velger du Ja. Dette vil skrive over Linux OS.

Basiclly bare gjøre hva den sier og youll bra.
Old 29 Dec 2008, 06:33
Medlem Group

Takk folkens! ingen tvil om jeg vil ha flere spørsmål til deg i fremtiden!
Ben
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.