![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, har akkurat fått en kopi av vista 64bit Home Premium OEM, har forsøkt å installere ved å sette i disken, og den kommer opp med oppsett kan ikke kjøre denne versjonen av operativsystemet du installerer Windows ved å starte fra installere media! kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør dette? Jeg har forsøkt å sette dvd / cd stasjon som første oppstartbar kilde i bios, men dette ikke fungerer? alle hjelpe med dette mye verdsatt skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sett CDen i og restarte PC, så lenge det CD er innstilt som 1. boot enhet vil du bli bedt om å trykke en tast for å starte fra CD.
| |||
| |||
| jeg setter min CD ROM-stasjon som nr 1 i støvel i BIOS, men det er fortsatt starte fra harddisken?? noen ideer hvordan vi kan løse dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil si ved oppstart "trykk en tast nå å starte opp fra CD Hold et øye med at
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvd alle de ovennevnte uten suksess! Jeg kjører en Core 2 Duo 6400 på MSI P965 Neo hovedkort. når jeg slår på PC-en på den kommer opp med MSI grafikken og ber meg om å trykke F1 for å fortsette, når jeg trykker på F1 det bare laster opp Windows XP og ikke gir meg noen mulighet til å laste fra CD-stasjonen! hvis jeg deaktivere harddisk i bios ville dette arbeidet tror du eller ville ikke dette være en god idé? noe info om dette ville være verdsatt chris |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Vista 32bit> 64bit oppgradering | Ozzie82 | Windows-operativsystemer | 8 | 19 september 2009 12:52 |
| Hva er den beste måten å gå om installering 64bit Vista Over My 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 3 | 25 mai 2009 08:58 |
| 32bit XP og 64bit Vista OS | rrico18 | Windows-operativsystemer | 3 | 22 desember 2008 10:54 |
| Hva er forskjellen mellom Windows Vista 32bit og 64bit? | hitman0042 | Windows-operativsystemer | 2 | 24 nov 2008 01:14 |
| Vista 32bit eller 64bit?? | Thunderer | Windows-operativsystemer | 8 | 17nde sep 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |