![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt im har problemer i udslettet ubuntu men det venstre grub så jeg er nødt til at installere Windows opstartsindlæseren at komme til vinduer Hvordan kan jeg gøre dette?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Boot fra din installere cd eller en diskette, skal du vælge Reparer option, køre genoprettelseskonsollen, type FIXMBR og Windows opstartsindlæseren vil blive installeret. Også laver en ny installation af Windows geninstallerer den opstartsindlæseren.
|
| |||
| |||
| lige fundet dette http://neosmart.net/wiki/display/EBC...r + fra + de + DVD |
|
| |||
| |||
| Ah, sorry. Jeg troede, du var tale om XP. Dette site ser ud til at have god information om det. Jeg ville have troet, at uploade boot dele af Vista-dvd'en ville have været mod T og Cs selvom Nyttige finde alligevel for Vista problemer i almindelighed.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige skrevet biitsex.exe / fixmbr Abd Voila |
|
| |||
| |||
| biitsex.exe ????? Aldrig hørt om det.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| bootsec eller noget i den retning |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| @ Cew27
Jeg ved, du har løst dit problem nu, men blot spekuleret hvis du er bekendt med eller har brugt VistaBootPro Jeg bruger det hele tiden for dual boot sæt ups, og det fungerer meget godt ..... og det er gratis ![]() It's dead enkel at anvende, virker i alle Windows OS's, giver dig mulighed for at ændre standardindstillingerne OS, som er indstillet til en nedtælling osv. ..... meget anvendelige. Mit system: Hjem Build
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Opstartsindlæseren efter fjernelse af O / S? | mctw | Windows-operativsystemer | 0 | 14 juni 2009 11:52 |
| Hvad er den bedste vej at gå om installation 64bit Vista Over Min 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 3 | 25. maj 2009 08:58 |
| Problemer med at installere 64-bit Vista | Rapolyne | Windows-operativsystemer | 6 | 4 november 2008 12:06 |
| XP til Vista uden at installere | max11 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 april 2008 15:59 |
| Opstartsindlæseren Problemer | ameturpoet | Windows-operativsystemer | 8 | 31 oktober 2007 13:38 |
| Thread Tools | |
| |