![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed im problemen i drooggewreven ubuntu maar het linker grub dus ik nodig voor het installeren van de Windows bootloader te krijgen tot Windows Hoe kan ik dit doen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opstarten van uw installatie CD of een diskette, kies de optie Herstellen, start Recovery Console, type FIXMBR en de Windows bootloader zal worden geïnstalleerd. Ook bezig met een nieuwe installatie van Windows opnieuw de bootloader.
|
| |||
| |||
| net gevonden deze http://neosmart.net/wiki/display/EBC...r + van + de + DVD |
|
| |||
| |||
| Ah, sorry. Ik dacht dat je het over XP. Die site lijkt te beschikken over goede informatie op. Ik had gedacht dat het uploaden van de boot delen van de Vista-dvd zou zijn geweest tegen de T en Cs al Nuttig vinden toch voor Vista problemen in het algemeen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik typte biitsex.exe / fixmbr abd voila |
|
| |||
| |||
| biitsex.exe ????? Nooit van gehoord.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| bootsec of iets dergelijks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| @ Cew27
Ik weet dat je hebt gesorteerd uw probleem nu, maar vroeg me af of u zich bewust zijn van, of heeft gebruikt VistaBootPro Ik gebruik deze de hele tijd voor dual boot set-ups en het werkt heel goed ..... en het is GRATIS ![]() Het is dood eenvoudig te gebruiken, werkt in alle Windows-besturingssysteem is, kunt u de standaard OS, een countdown enz. ..... zeer bruikbaar. Mijn Systeem: Home Bouw
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Bootloader na verwijdering van O / S? | mctw | Windows besturingssystemen | 0 | 14 jun 2009 11:52 |
| Wat is de beste manier om Go te spelen over het installeren van Vista 64bit Over Mijn 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows besturingssystemen | 3 | 25 mei 2009 08:58 |
| Problemen met het installeren van 64 bits Vista | Rapolyne | Windows besturingssystemen | 6 | 4 Nov 2008 12:06 |
| XP naar Vista zonder installatie | max11 | Windows besturingssystemen | 2 | De 7 april 2008 15:59 |
| Bootloader Problemen | ameturpoet | Windows besturingssystemen | 8 | 31 okt 2007 13:38 |
| Thread Tools | |
| |