![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| och IM har problem i torkas ubuntu men det vänstra grub så jag måste installera Windows starthanterare för att komma till fönster Hur kan jag göra detta?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Starta upp från din installation CD eller en diskett, välja Reparera alternativet köra Återställningskonsolen skriver FIXMBR och Windows starthanterare kommer att installeras. Också göra en ny installation av Windows reinstalls starthanteraren.
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ah, förlåt. Jag trodde du pratade om XP. Denna webbplats verkar ha god information om det. Jag trodde att du lägger upp uppstarten delar av Vista-DVD: n skulle ha varit mot T och CS men Användbara hitta ändå för Vista problem i allmänhet.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jag har precis skrivit biitsex.exe / fixmbr Abd voila |
|
| |||
| |||
| biitsex.exe ????? Aldrig hört talas om det.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| bootsec eller nåt sånt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| @ Cew27
Jag vet att ni har rett ut problemet nu, men undrar bara om du känner till eller har använt VistaBootPro Jag använder det här hela tiden för dual boot ställa UPS och det fungerar mycket bra ..... och det är gratis ![]() Det är döda enkel att använda, fungerar på alla Windows OS's, kan du ändra standard OS, som en nedräkning osv ..... mycket användbara. Mitt System: Hem Bygg
|