![]() |
|
| |||
| |||
| Min Windows XP på min anden pc blev under forfærdelige blå skærm af død og blev fulled op med virus. så jeg geninstalleret Windows XP Min ethernet ledningen ikke virker kan jeg ikke gå til butikken Jeg kan ikke opdatere min Windows XP, fordi den trådløse usb, at jeg forsøgte at installere er ikke understøttet Så er der en måde jeg kan downloade alle Windows XP-opdateringer og lægge den over på en disk og overføre det over? behage hjælp mig venligst |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows 7, Windows Movie Maker har standsede i orden! | xactly | General Software Chat | 7 | 15 November 2009 15:33 |
| Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27. maj 2009 08:22 |
| Jeg geninstalleret Windows, lydkort problem? | DaSwedishMufasa | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 23 november 2008 09:53 |
| Langsom computer på opstarts-nylig reboooted og geninstalleret alt | eeha | Windows-operativsystemer | 3 | 3 december 2007 01:11 |
| Windows XP x64 - Cant browse internettet. Geninstalleres og stadig det samme. | sirantonycartwright | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 22 juli 2007 13:20 |
| Thread Tools | |
| |