mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

(Hjælp mig) geninstalleret Windows XP!

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 01:12
Ny Medlem Gruppen

Default (Hjælp mig) geninstalleret Windows XP!

Min Windows XP på min anden pc blev under forfærdelige blå skærm af død og blev fulled op med virus.

så jeg geninstalleret Windows XP

Min ethernet ledningen ikke virker kan jeg ikke gå til butikken
Jeg kan ikke opdatere min Windows XP, fordi den trådløse usb, at jeg forsøgte at installere er ikke understøttet

Så er der en måde jeg kan downloade alle Windows XP-opdateringer og lægge den over på en disk og overføre det over?

behage hjælp mig venligst
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows 7, Windows Movie Maker har standsede i orden! xactly General Software Chat 7 15 November 2009 15:33
Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista Bubba Windows-operativsystemer 4 27. maj 2009 08:22
Jeg geninstalleret Windows, lydkort problem? DaSwedishMufasa Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 23 november 2008 09:53
Langsom computer på opstarts-nylig reboooted og geninstalleret alt eeha Windows-operativsystemer 3 3 december 2007 01:11
Windows XP x64 - Cant browse internettet. Geninstalleres og stadig det samme. sirantonycartwright Virus, Spyware & Sikkerhed 3 22 juli 2007 13:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.