![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn windows xp op mijn andere pc had vreselijke blauw scherm van de dood en werd gevold met virussen. zodat ik weer Windows XP Mijn ethernet kabel werkt niet ik kan niet naar de winkel Ik kan niet mijn windows xp, omdat de draadloze usb dat ik probeerde te installeren, wordt niet ondersteund Dus is er een manier waarop ik kan downloaden van de Windows XP-updates en deze op een schijf en breng dit over? Please help me please |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows 7, Windows Movie Maker werkt niet meer! | xactly | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 15 november 2009 15:33 |
| Service Pack 2 voor Windows Server 2008 en Windows Vista | Bubba | Windows besturingssystemen | 4 | 27 mei 2009 08:22 |
| Ik Windows opnieuw geïnstalleerd, geluidskaart probleem? | DaSwedishMufasa | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 23 nov 2008 09:53 |
| Trage computer opstart-recentelijk reboooted en opnieuw alles | eeha | Windows besturingssystemen | 3 | 3rd Dec 2007 01:11 |
| Windows XP x64 - Cant bladeren internet. Opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde. | sirantonycartwright | Virus, spyware & Security | 3 | 22 jul 2007 13:20 |
| Thread Tools | |
| |