![]() |
|
| |||
| |||
| Modellen er HP Pavilion zt3000. 768 RAM Windows XP Professional Jeg fik en fejlmeddelelse pludseligt lidt over en måned siden, som jeg ikke kunne læse, da den blå skærm blinker for mindre end et andet og forsvandt. Efter min ven's råd, jeg ændrede nogle indstillinger for at sikre computeren ikke automatisk genstart så jeg kan konstatere fejlmeddelelse (r), og dem nedenfor, hvad jeg fik ... KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR *** STOP OXOOOOOO7A (OXCO3DD180, OXCOOOOOOE, OXF7460384, OX06AD9860) *** Atapi.sys - Adresse F7460384 base i F7453000, Datomærker 41107b4d Begyndelse dump af fysisk hukommelse Den anden: OXOOOOOO7A (OXE17BADDO, OXCOOOOOOE, OXBF9429AA, OX28836860) Win32k.sys-Address BF9429AA Base på BF8000000, Dato Stempel 41107F7A Jeg blev bedt om at køre en RAM test, som er http://www.memtest.org/download/1.70/memtest86 +-1.70.iso.zip og ingen fejl forekom. Fejlmeddelelserne stoppet forekommende i et stykke tid og derefter det startede vises én gang i hver 4-5 dage eller deromkring .... og så fik jeg en 3. ny besked, der er: En proces eller tråd afgørende betydning for systemets funktion har uventet afbrudt eller er blevet opsagt STOP: OX000000OFA (OXOOOOOOO3, OX82D84680, OX82D847F4, OX805FA7A8) Den 3. besked syntes over 12 gange og mindst sidste weekned. Min ven ønskede at kontrollere den virtuelle hukommelse, og fik mig til at slukke for den senere. Jeg er også kørt chkdsk / r drift og ingen fejl har forekomme ed ... baseret på problemet erklærede, nogle få mennesker har antydet, at det er en hardwarefejl og enten der er et problem med bundkortet eller forbindelser mellem harddisken og mor bord. Computeren er helt holdt op med at arbejde nu og jeg kan få den til at køre en kommando-prompt i fejlsikret tilstand / fejlsikret tilstand. Jeg forsøgte at gendanne computeren (som foreslået af HP costumer tjenester), men det gendanner systemet til 31. januar og ikke ældre end det. Så det har ikke hjulpet enten. Jeg har kontrolleret for Spyware og også for virus, og der var ikke noget problem. Enhver rådgivning på dette område vil blive værdsat. Thanks much! |
|
| |||
| |||
| Hvis du kan gå ind i BIOS (del ved start) og finde noget simular til 'DRAM CONFIG ". Find din ram clock hastighed og slå den ned en hak derefter vælge 'exit og gem «. I cant guide dig igennem det trin for trin, fordi alle bioses ar forskellige, men im sikker på, at din ven kan gøre det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stop besked (s) ser ud til at henvise til Atapi.sys-fil, der er en masse opbevaring controller, som påvirker din HDD.
Det er muligt, at dette har bcome beskadiget. Prøv at køre systemet Kontrolprogram, ved at gå til en kommandoprompt og skrive sfc / scannow og Enter. Du kan blive bedt om at indsætte din XP-cd'en. Dette vil tjekke alle dine systemfiler for integritet og i stedet for enhver, der er brokern / beskadiget. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Hvis ovenstående ikke er til nogen nytte, det kunne være din side-fil, der anvendes til Virtual Memory er blevet beskadiget / ødelagt. Kig her for proceduren for at afhjælpe. Ud af interesse har du installere Daemon Tools eller enhver anden software, der bruger et virtuelt drev, umiddelbart forud for dette problem? |
|
| |||
| |||
| og dens noget at gøre med en defekt harddisk eller RAM Jeg tror |
|
| |||
| |||
| Jep ... Det er en proces af eliminerings virkelig .... prøv den nemme / billige løsninger første, de begynder at se på erstatning hardware. |
|
| |||
| |||
| Takket meget til alle jer for at tage sig tid til at svare. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp er nødvendig | teenee23 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 30 december 2008 13:34 |
| Hej alle, hjælpe behov | robk89 | General Hardware Chat | 14 | 21. nov 2007 10:53 |
| Hjælp er nødvendig | aeroken1 | General Hardware Chat | 8 | 22 august 2007 06:42 |
| Hjælp er nødvendig | doomjeffs | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 12 august 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |