mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Hulp nodig!

Reply

Thread Tools
Old 4 februari 2008, 06:53
Lid Fractie

Default Hulp nodig!

Het model is HP Pavilion zt3000.
768 RAM
Windows XP Professional
Ik kreeg een foutmelding plotseling iets meer dan een maand geleden dat ik niet kon lezen, omdat de blauwe scherm geflitst voor minder dan een tweede en verdwenen. Bij mijn vriend advies, veranderde ik een paar instellingen te zorgen voor de computer niet automatisch opnieuw opstarten, zodat ik kan noteer de foutmelding (en) en degenen die daaronder zijn wat ik heb ...

KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR *** STOP OXOOOOOO7A
(OXCO3DD180, OXCOOOOOOE, OXF7460384, OX06AD9860) ***
Atapi.sys - Adres F7460384 baseren op F7453000,
Datumstempel 41107b4d Begin dumpbestand fysiek geheugen

De andere: OXOOOOOO7A (OXE17BADDO, OXCOOOOOOE, OXBF9429AA, OX28836860) Win32k.sys-adres BF9429AA Base op BF8000000, Datum Stempel 41107F7A
Ik werd gevraagd om een RAM-test die is http://www.memtest.org/download/1.70/memtest86 +-1.70.iso.zip en geen fouten verscheen.
De foutmeldingen die gestopt voor een tijdje en daarna begon het verschijnen eenmaal in de 4-5 dagen of zo .... en dan heb ik een 3e nieuwe boodschap die:

Een proces of draad van cruciaal belang voor de werking is onverwacht afgesloten of beëindigd
STOP: OX000000OFA (OXOOOOOOO3, OX82D84680, OX82D847F4, OX805FA7A8)
De 3e bericht verscheen meer dan 12 keer en ten minste laatste weekned. Mijn vriend wilde controleren of het virtueel geheugen en heb me uit te schakelen later.

Ik liep de opdracht chkdsk / r werking en geen fouten optreden ed ... gebaseerd op het probleem verklaard, een paar mensen hebben gesuggereerd dat het een hardware probleem en ofwel is er een probleem met het moederbord of verbindingen tussen de harde schijf en de moeder boord. De computer is nu helemaal gestopt met werken en ik kan de toegang tot het uitvoeren van een opdrachtprompt in de veilige modus / veilige modus. Ik probeerde te herstellen van de computer (zoals voorgesteld door HP klant diensten), maar het herstelt het systeem op 31 januari en niet eerder dan dat. Dus dit heeft niet geholpen worden.

Ik heb gecontroleerd op spyware en virussen en er was geen probleem.

Een advies over deze kwestie zal worden gewaardeerd.

Thanks much!
Old 4 februari 2008, 10:53
Donor Groep

Default Hulp nodig!

als je naar de bios (del bij het opstarten), en iets simular naar 'DRAM CONFIG'. vind uw ram kloksnelheid en zet hem in een uitsparing en kies vervolgens' afslag en sla '.

i cant u door het stap-voor-stap omdat alle BIOS ar anders, maar im ervoor dat uw vriend kon doen.
Old 5 februari 2008, 04:19
Donor Groep

Default Hulp nodig!

Het Stop-bericht (en) lijken te verwijzen naar de Atapi.sys bestand, dat is een mass storage controller, dat van invloed is op uw harde schijf.
Het is mogelijk dat dit bcome beschadigd. Probeer het systeem bestand checker, door naar een opdrachtprompt en typ SFC / scannow en druk op ENTER. U kan worden gevraagd om uw XP-cd.
Dit zal al uw bestanden Systeem voor de integriteit en het vervangen van die brokern / beschadigd.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 5 februari 2008, 04:39
Donor Groep

Default Hulp nodig!

Als het bovenstaande is er geen gebruik kon worden uw pagina-bestand, gebruikt voor het virtuele geheugen is beschadigd / beschadigd.

Neem een kijkje hier voor procedure te verhelpen.

Uit interesse heb je installeren Daemon Tools of andere software die gebruikmaakt van een virtuele schijf, onmiddellijk voorafgaand aan dit probleem?
Old 5 februari 2008, 09:50
Donor Groep

Default Hulp nodig!

goed zijn iets te doen met een defecte harde schijf of RAM i think
Old 5 februari 2008, 11:35
Donor Groep

Default Hulp nodig!

Yep ... het is een proces van eliminatie echt .... proberen de makkelijke / goedkope oplossingen eerste, het begin te kijken naar vervanging van hardware.
Old 21 februari 2008, 11:05
Lid Fractie

Default Hulp nodig!

Dankzij veel aan al dat u de tijd om te antwoorden.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hulp nodig teenee23 Laptops, Mobiles & PDA's 7 30 dec 2008 13:34
Hey allemaal, hulp nodig robk89 Algemeen Hardware Chat 14 21 nov 2007 10:53
Hulp nodig aeroken1 Algemeen Hardware Chat 8 22 aug 2007 06:42
Hulp nodig doomjeffs Virus, spyware & Security 2 12 aug 2007 04:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.