![]() |
|
| |||
| |||
| Modellen er HP Pavilion zt3000. 768 RAM Windows XP Professional Jeg fikk en feilmelding brått litt over en måned siden som jeg ikke kunne lese siden blå skjerm flashed for mindre enn et sekund og forsvant. Etter min venns råd, jeg endret enkelte innstillinger for å sikre at datamaskinen ikke starte automatisk slik at jeg kan merke feilmeldingen (e), og de nedenfor er det jeg har ... KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR *** STOP OXOOOOOO7A (OXCO3DD180, OXCOOOOOOE, OXF7460384, OX06AD9860) *** Atapi.sys - Adresse F7460384 base på F7453000, Datostemple 41107b4d Beginning dump fysisk minne Den andre: OXOOOOOO7A (OXE17BADDO, OXCOOOOOOE, OXBF9429AA, OX28836860) Win32k.sys-adresse BF9429AA Base på BF8000000, Dato Stempel 41107F7A Jeg ble bedt om å kjøre en RAM test som er http://www.memtest.org/download/1.70/memtest86 +-1.70.iso.zip og ingen feil ble vist. Feilmeldingene stoppet forekommende en stund, og det begynte å vises én gang i hver 4-5 dager eller så .... og så fikk jeg et 3. ny melding som er: En prosess eller tråd avgjørende for systemfunksjon har uventet gått ut eller er avsluttet STOP: OX000000OFA (OXOOOOOOO3, OX82D84680, OX82D847F4, OX805FA7A8) 3. melding vist over 12 ganger og minst siste weekned. Min venn ønsket å se virtuelt minne og fikk meg til å slå den av senere. Jeg kjørte chkdsk / r drift og ingen feil har oppstå ed ... basert på problemet oppgitt noen få mennesker har foreslått at et maskinvareproblem og enten det er et problem med hovedkortet eller forbindelser mellom harddisken og mor bord. Datamaskinen har helt sluttet å jobbe nå, og jeg kan få det til å kjøre en ledetekst i sikker modus / sikker modus. Jeg prøvde å gjenopprette maskinen (som foreslått av HP costumer tjenester), men det gjenoppretter systemet til 31 januar og ikke tidligere enn det. Så dette har ikke hjulpet heller. Jeg har sjekket for Spyware og også for virus og det var ingen problem. Noen råd i saken vil bli verdsatt. Takk mye! |
|
| |||
| |||
| hvis du kan gå inn i BIOS (del ved oppstart) og finne noe simular til DRAM CONFIG '. finne ram klokke hastighet og slå den ned et hakk og velg "Avslutt og lagre '. i cant veilede deg gjennom den trinnvise fordi alle bioses ar forskjellige, men im at vennen din kan gjøre det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stopp-meldingen (e) ser ut til å referere til filen Atapi.sys som masselagringsdriver kontrolleren, som påvirker din HDD.
Det er mulig at dette har bcome skadet. Prøv å kjøre Systemfilkontroll, ved å gå til en ledetekst, og skriv sfc / scannow og Enter. Du kan bli bedt om å sette inn XP CD. Dette vil kontrollere alle systemfilene for integritet og erstatte alle som er brokern / ødelagt. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Hvis ovenstående er ikke bruker, kan det være siden din fil, som brukes til Virtual Memory blitt skadet / ødelagt. Ta en titt her for fremgangsmåte for å bøte på. Ut av interesse gjorde du installere Daemon Tools eller annen programvare som bruker en Virtual Drive, umiddelbart før dette problemet? |
|
| |||
| |||
| Brønnen sin noe å gjøre med en defekt disk eller ram tror jeg |
|
| |||
| |||
| Ja ... det er en elimineringsprosess virkelig .... prøv den enkle / billige løsninger først starten ser på erstatte maskinvare. |
|
| |||
| |||
| Takk mye til alle dere for at du tok deg tid til å svare. |