![]() |
|
| |||
| |||
| Hej allesammen, I øjeblikket opgraderet min bærbare computer til Windows Vista Ultimate 32 bit fra XP Professional. Det hele virkede fint, indtil de chauffører begyndte at spille op. Jeg forsøgte at hente en ny grafik-driver (fordi en jeg fik med vista var forfærdeligt, at det ikke kan endda spille pauseskærme), men jeg kunne bare ikke. Er der nogen vide, hvordan jeg kan løse dette problem? Husk det ville betyde tild. |
|
| |||
| |||
| At være mere præcis om download spørgsmål: Jeg henter en driver for eksempel, og netop når opsætningen er ved at start den siger "Problem, er installationen afsluttes". Ked af, Jeg kunne ikke redigere mit indlæg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogle bærbare computere kan du, nogle bærbare computere kan du ikke, kan nogle bærbare computere blive talt ind i den. Det afhænger meget af hvilken bærbar pc er.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv at køre Windows Update, det som regel få grafikdrivere
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eller du kan telefonen tech support ...
| |||
| |||
| Eller du kan fortælle os den bærbare model, hvis du ønsker at få alle de videnskabelige om det. |
|
| |||
| |||
| hvilke drivere? |
|
| |||
| |||
| Plejer han er nødt til at afinstallere grafik driveren, før han kan installere de opdaterede en? |
|
| |||
| |||
| nej ikke rigtig altaugh det er bedre at gøre det |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Start problem | jam90 | Windows-operativsystemer | 10 | 2 februar 2009 13:26 |
| Problem med Vista | hitman0042 | Windows-operativsystemer | 3 | 20 januar 2009 15:01 |
| Screensaver problem med Vista | VNani | Windows-operativsystemer | 3 | 13th Dec 2008 22:49 |
| Vista Ikoner Problem | Dublin100 | Windows-operativsystemer | 3 | 9. apr 2008 12:08 |
| Thread Tools | |
| |