![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille, Olen nyt päivittänyt minun laptop Windows Vista Ultimate 32 bit XP Professional. Kaikki toimi hienosti, kunnes kuljettajat alkoi pelata ylös. Yritin ladata uutta näytönohjainta (koska yhden sain Vistan kanssa oli kauhea, että sitä ei voi edes pelata näytönsäästäjiä), mutta en vain voi. Onko kukaan tiedä, miten voin korjata tämän ongelman? Ole hyvä ja se merkitsisi jakaa. |
|
| |||
| |||
| Tarkemmin sanottuna siitä lataus kysymys: Olen ladata ajuri esimerkiksi ja juuri silloin, kun asetukset on noin käynnistyksen lukee "Ongelma, asennusohjelma lopetetaan". Pahoillaan, En voinut muokata postitse. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joissakin kannettavissa tietokoneissa voit joissakin kannettavissa tietokoneissa voi olla, jotkut tietokoneet voidaan puhui siihen. Se riippuu paljon siitä, joka laptop se on.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kokeilla Windows Update, se yleensä saada näytönohjaimet
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit myös puhelimitse teknistä tukea ...
| |||
| |||
| Tai voit kertoa meille kannettava malli, jos haluat saada kaikki tieteen siitä. |
|
| |||
| |||
| mitä ajureita? |
|
| |||
| |||
| Tapana hän on poistettava näytönohjain, ennen kuin hän voi asentaa päivitetyt yksi? |
|
| |||
| |||
| No ei oikeastaan altaugh on parempi tehdä niin |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vista Käynnistys ongelma | jam90 | Windows-käyttöjärjestelmät | 10 | 2. Feb 2009 13:26 |
| Problem with Vista | hitman0042 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 20 Jan 2009 15:01 |
| Screensaver ongelma Vista | VNani | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 13. Joulukuu 2008 22:49 |
| Vista Icons Problem | Dublin100 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 9. Huhtikuu 2008 12:08 |
| Thread Tools | |
| |