![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, Ik momenteel mijn laptop een upgrade naar Windows Vista Ultimate 32-bits van XP Professional. Alles werkte prima totdat de chauffeurs begon te spelen op. Ik heb geprobeerd om een nieuwe Graphics Driver downloaden (omdat de een kreeg ik met Vista was verschrikkelijk dat het zelfs niet kunnen spelen screensavers), maar ik kon het niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Gelieve het zou betekenen toe te wijzen. |
|
| |||
| |||
| Om precies te zijn over de download probleem: Download ik een driver voor bijvoorbeeld en net als de installatie is over het opstarten het zegt "Probleem, setup zal worden beëindigd". Sorry, Ik kon niet bewerken mijn bericht. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sommige laptops kun je, sommige laptops kun je niet, kunnen sommige laptops worden gesproken in. Het hangt veel op die laptop het is.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probeer Windows Update, het meestal krijgen de grafische drivers
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| of je kunt telefonisch technische ondersteuning ...
| |||
| |||
| Of u kunt ons vertellen de laptop model als u alle wetenschappelijke over te krijgen. |
|
| |||
| |||
| welke drivers? |
|
| |||
| |||
| Wont hij de grafische driver verwijderen voordat hij de bijgewerkte een kan installeren? |
|
| |||
| |||
| nee niet echt altaugh is het beter om dat te doen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vista Start probleem | jam90 | Windows besturingssystemen | 10 | De 2 februari 2009 13:26 |
| Probleem met Vista | hitman0042 | Windows besturingssystemen | 3 | 20 Jan 2009 15:01 |
| Screensaver probleem met Vista | VNani | Windows besturingssystemen | 3 | 13 dec 2008 22:49 |
| Vista Icons Probleem | Dublin100 | Windows besturingssystemen | 3 | De 9 april 2008 12:08 |
| Thread Tools | |
| |