![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, I dag oppgradert min bærbare datamaskin til Windows Vista Ultimate 32 bit fra XP Professional. Det fungerte fint før driverne begynte å spille opp. Jeg prøvde å laste ned en ny Graphics Driver (fordi den jeg fikk med vista var forferdelig at den ikke kan selv spille skjermsparere) men jeg kunne ikke. Vet noen hvordan jeg kan løse dette problemet? Vær det ville bety allot. |
|
| |||
| |||
| Å være mer presis om nedlasting problemet: Jeg laste ned en driver for eksempel og bare når installasjonsprogrammet er i ferd med å oppstart det står "Problem, oppsett vil bli avsluttet." Beklager, Jeg kunne ikke redigere mitt innlegg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen bærbare maskiner kan du noen bærbare maskiner kan du ikke noen bærbare maskiner kan snakke i den. Det avhenger mye av hvilken laptop det er.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøve å kjøre Windows Update, er det vanligvis får grafikken drivere
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller du kan telefonen teknisk støtte ...
| |||
| |||
| Eller du kan fortelle oss bærbar modell hvis du ønsker å få alle vitenskapelige om det. |
|
| |||
| |||
| hva driverne? |
|
| |||
| |||
| Wont han nødt til å avinstallere grafikk driveren før han kan installere den oppdaterte en? |
|
| |||
| |||
| Nei egentlig ikke altaugh det er bedre å gjøre det |