![]() |
|
| |||
| |||
| Hej allihopa, Jag uppgraderade just nu min bärbara dator till Windows Vista Ultimate 32 bit från XP Professional. Det fungerade allt bra tills drivrutinerna började spela upp. Jag försökte ladda ner en ny grafikdrivrutiner (eftersom den jag fick med vista var hemskt att man inte ens kan spela skärmsläckare) men jag kunde inte. Vet någon hur jag kan åtgärda det här problemet? Vänligen det skulle innebära tilld. |
|
| |||
| |||
| För att vara mer exakt om nedladdningen frågan: Jag ladda ner en drivrutin till exempel och bara när installationen är på väg att uppstart står det "Problem är installationen avslutas". Ledsen, Jag kunde inte redigera mitt inlägg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vissa bärbara datorer kan du, några bärbara datorer du inte kan, kan vissa laptops övertalas till det. Det beror mycket på vilken bärbar dator det är.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försök att köra Windows Update, får det vanligen grafikdrivrutiner
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eller du kunde ringa teknisk support ...
| |||
| |||
| Eller så kan du berätta den bärbara modellen om du vill få alla vetenskapliga om det. |
|
| |||
| |||
| vilka drivrutiner? |
|
| |||
| |||
| Brukar han måste avinstallera grafikdrivrutiner innan han kan installera en uppdatering? |
|
| |||
| |||
| no not really altaugh det är bättre att göra det |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista Start-up-problem | jam90 | Windows-operativsystem | 10 | 2 februari 2009 13:26 |
| Problem med Vista | hitman0042 | Windows-operativsystem | 3 | 20 januari 2009 15:01 |
| Screensaver problem med Vista | VNani | Windows-operativsystem | 3 | 13 december 2008 22:49 |
| Vista ikoner Problem | Dublin100 | Windows-operativsystem | 3 | 9 april 2008 12:08 |
| Thread Tools | |
| |