mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hjælp til at fjerne noget på Denne computer

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 20:52
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp til at fjerne noget på Denne computer

Jeg har noget, som hedder "Install (US) 2" i Tilføj eller fjern programmer, og jeg forsøger at slette den, men et vindue popper op siger at sende fejlrapporten eller ikke sender. Jeg ønsker at slette den, men det plejer lad mig også i cant find det billede, at det går med det skal været et spil, som jeg hentede og slettet det, men det gjorde ikke slette hele vejen kan nogen hjælpe mig venligst og tak
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Need Help Fjernelse Adware ezong Virus, Spyware & Sikkerhed 8 15 juli 2009 13:15
Ved hjælp af forskellige OS's Need Help Fjernelse af GRUB Loganair Linux & Alternative OS 0 26. maj 2009 17:23
Fjernelse Trojan.Vundo.H Cougman21 Virus, Spyware & Sikkerhed 5 27 april 2009 18:54
Hjælp fjerne Norton Obselete Virus, Spyware & Sikkerhed 4 5 januar 2008 16:18
Fjernelse iedefender Computer Ed Virus, Spyware & Sikkerhed 7 8 november 2007 14:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.