![]() |
|
| |||
| |||
| deze is eten bij mij nu voor een maand i get random reboots met deze fout ..... Als ik kijk terug in de Event Viewer het toont Service Control Manager (7023) fout was, dan systeem fout was, dan start minidump ...... Ik heb bijgewerkt alle bestuurders veranderde deel van de hardware zoals de videokaart en het geheugen dont zijn niets anders aangesloten behalve dvd / rom dus ik ben pissed off en opnieuw Windows XP Pro alles leek ok tot alles bijgewerkt en boom! blauw scherm weer 0x000024 fout met abunch van de andere nummers, maar deze verandering Het leek na Service Pack 3 is bijgewerkt mij had deze moeite of het kan gewoon toeval soort denken zou kunnen worden harddisk, maar vroeg me af of iemand mij kan wijzen in de goede richting bedankt ....... draait as77 asus mobo met AMD 2800 + chip Ik heb toegevoegd minidump bestand als iemand het kan uitzoeken dankzij enige hulp zal worden als goud !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 0x00000024 fout heeft betrekking op het NTFS-bestandssysteem op uw harde schijf.
Er kan een probleem met de drive zelf gaan slecht of is het mogelijk geworden het sterk gefragmenteerd. Probeer chkdsk / r vanaf de opdrachtprompt en zien wat verschijnt. Het kan enige tijd duren, afhankelijk van de grootte van de schijf, dus wees geduldig Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Ik probeerde lopen chkdsk \ r toen ik problemen had bij de start het vast een paar fouten, maar ik was nog steeds hetzelfde probleem na Ik heb een ander te controleren en er vonden geen probleem, maar ik ben nog steeds blauw scherm periodiek |
|
| |||
| |||
| Nou .... zoals u reeds de Ram veranderd en XP opnieuw geïnstalleerd, is het eerder wijzen op de drive zelf is defect. Ik stel grijpen een nieuwe HDD en hopelijk verliest u het probleem. |
|
| |||
| |||
| Ben je nog steeds met hetzelfde probleem geconfronteerd? |