![]() |
|
| |||
| |||
| Denne har blitt spist på meg i en måned nå Jeg får tilfeldige reboots med denne feilen ..... når jeg ser tilbake i Hendelsesliste viser Service Control Manager (7023) feil da systemfeil deretter starter Minidump ...... Jeg har oppdatert alle drivere endret noen av maskinvare som skjermkort og minne dont har ingenting annet kobles unntatt DVD / rom så fikk jeg forbanna og reinstallert Windows XP Pro alt virket ok før alt oppdatert og boom! blå skjerm igjen 0x000024 feil med abunch av andre tall, men disse endrer det syntes etter Service Pack 3 ble oppdatert jeg hadde problemer eller den kan være bare tilfeldigheter type tenkning kan det være harddrive men lurte på om noen kan peke meg i riktig retning takk ....... kjører asus as77 mobo med AMD 2800 + chip Jeg har lagt til Minidump-fil hvis noen kan finne ut av det takket hjelp vil bli gull !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den 0x00000024 feil relatert til NTFS-filsystemet på harddisken.
Det kan være et problem med harddisken selv går dårlig eller det er mulig det har blitt svært fragmentert. Prøv å kjøre chkdsk / r fra ledeteksten og se hva som dukker opp. Det kan ta litt tid avhengig av størrelsen på stasjonen, så vær tålmodig Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde å kjøre chkdsk \ r når jeg hadde problemer i starten det fast et par feil, men jeg var fortsatt får samme problem etter Jeg gjorde en sjekk, og det finnes ikke noe problem, men jeg fortsatt får blå skjerm periodisk |
|
| |||
| |||
| Vel .... ettersom du allerede har endret Ram og reinstallert XP, det gjør heller peke på stasjonen seg å være feil. Jeg foreslår at du flytte en ny HDD og forhåpentligvis vil du miste problemet. |
|
| |||
| |||
| Er du fortsatt står overfor det samme problemet? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Systemet er gjenopprettet etter en alvorlig feil på Win XP Home | P5200 | Windows-operativsystemer | 11 | 9nde sep 2008 20:48 |
| Systemet er gjenopprettet etter en alvorlig feil | WiX | General Software Chat | 15 | 21 januar 2008 05:35 |
| Feil under lasting av operativsystem | ngorever1989 | Windows-operativsystemer | 15 | 16 januar 2008 17:21 |
| MS Windows - Systemet er gjenopprettet etter alvorlig feil. | corpsey | Windows-operativsystemer | 1 | 24 nov 2007 16:52 |
| "Feil under lasting av operativsystem"! | computergeek | Windows-operativsystemer | 1 | 28 oktober 2007 04:13 |
| Thread Tools | |
| |