![]() |
|
| |||
| |||
| här har ätit på mig en månad nu Jag får slumpmässiga omstarter med detta fel ..... När jag ser tillbaka i Loggboken visar Manager Service Control (7023) fel då systemfel börjar sedan minidump ...... Jag har uppdaterat alla drivrutiner ändrat några av maskinvara såsom grafikkort och minne dont har inget annat anslutit utom DVD / ROM så jag blev förbannad och ominstallerat Windows XP Pro Allt verkade OK tills allt uppdaterat och boom! blå skärm igen 0x000024 fel med abunch av andra siffror men dessa förändringar det verkade efter Service Pack 3 aktualiserades jag hade detta problem eller det kan vara bara en slump tänkande kan det vara hårddisken men undrar om någon kan peka mig i rätt riktning tack ....... kör asus as77 mobo med AMD 2800 + chip Jag har lagt till minidump filen om någon kan lista ut tack någon hjälp kommer att se ut guld !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den 0x00000024 felet kan hänföras till filsystemet NTFS på din hårddisk.
Det kan vara ett problem med själva enheten som går dåligt eller är det möjligt att det har blivit kraftigt fragmenterad. Prova att köra chkdsk / r från kommandotolken och se vad som dyker upp. Det kan ta lite tid beroende på storleken på enheten, så ha tålamod Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Jag försökte köra chkdsk \ r när jag hade problem i början det fasta några fel men jag var ändå får samma problem efter Jag gjorde en annan kontroll och man fann inga problem men jag är fortfarande får blå skärm med jämna |
|
| |||
| |||
| Well .... Som ni redan har ändrat Ram och ominstallerat XP verkar det snarare peka på själva enheten är felaktig. Jag skulle föreslå att greppa en ny hårddisk och förhoppningsvis kommer du att förlora problemet. |
|
| |||
| |||
| Är du fortfarande inför samma problem? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Datorn har återställts efter ett allvarligt fel på Win XP Home | P5200 | Windows-operativsystem | 11 | 9:e sep 2008 20:48 |
| Datorn har återställts efter ett allvarligt fel | WiX | General Software Chat | 15 | 21 januari 2008 05:35 |
| Fel vid laddning av operativsystemet | ngorever1989 | Windows-operativsystem | 15 | 16 januari 2008 17:21 |
| MS Windows - Datorn har återställts efter allvarligt fel. | corpsey | Windows-operativsystem | 1 | 24 november 2007 16:52 |
| "Fel vid laddning av operativsystemet '! | computergeek | Windows-operativsystem | 1 | 28 oktober 2007 04:13 |
| Thread Tools | |
| |