mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hjelp! Forståelse Systemgjenoppretting

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2007, 15:06
Medlem Group

Default Hjelp! Forståelse Systemgjenoppretting

Hei

Jeg ønsker hjelp til å forstå Systemgjenoppretting. Jeg vet at hvis du gjør systemgjenopprettingspunkt og sette den på en CD du setter maskinen tilbake til det Orignal poeng. Er det sant?

Kan noen hjelpe meg først forstå System Resote og også fortelle meg hvordan du gjør det. Jeg ville virkelig satt pris på det. Thhank Du
Old 21 juni 2007, 01:24
Banned Group

Ta en lese av denne lange artikkelen fra god `ole gutter på Microsoft Max kompis.
Forståelse Systemgjenoppretting.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 21 juni 2007, 14:10
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Wolfeymole View Post
Ta en lese av denne lange artikkelen fra god `ole gutter på Microsoft Max kompis.
Forståelse Systemgjenoppretting.

Takk Mate jeg setter pris på det.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows Systemgjenoppretting scopa Windows-operativsystemer 1 7 oktober 2009 02:55
Hjelp! Ikke virke etter Systemgjenoppretting scottfrp General Software Chat 12 4 mai 2009 11:57
Hjelp Please! Full Systemgjenoppretting jro1384 Windows-operativsystemer 2 11 januar 2009 05:56
Systemgjenoppretting cliffnook2000 Windows-operativsystemer 3 14 januar 2008 00:34
Systemgjenoppretting / system gjenoppretting ct122592 Windows-operativsystemer 1 2 januar 2008 18:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.