![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg havde virus angreb mit system og forsøgte at bekæmpe dem, men det var for sent. Jeg var i fejlsikret tilstand forsøg på at slette nogle af de nye programmer i installeret tænker måske, at ville hjælpe. Jeg genstartet comp og underskrevet i Jeg ramte den Internet Explorer-ikonet og comp frøs. Jeg var nødt til at gøre hårde opstart og når sceen kom tilbage op dchm eller noget lignende, der blev forsøgt at få adgang til computeren efter ca 2mins en sort skærm poppet op og sagde "operativsystemet ikke fundet". Jeg har Windows XP-disken. vil det blive læst, når jeg sætte disken i og genstart? |
|
| |||
| |||
| Du kan starte op fra XP-cd og gøre en reparation installere. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Men hvis det gør ikke ordne det derefter få en linux live cd bruge det til at acsess din harddisk og kopiere de vigtige filer til en memory stick eller en anden harddisk. Men hvis du ikke har brug for at inddrive dine ting derefter en god lang harddisk format og en ny installation af Windows vil se til udgangen af virus. |
|
| |||
| |||
| Bare husk, hvis du gør en reinstallion af Windows XP, du har genaktivere den. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Issue ved opstart - brug for hjælp | PewterScreaminMach | Windows-operativsystemer | 2 | 30 September 2009 05:56 |
| Core i7 og Windows Vista BSOD Issue | syer | Windows-operativsystemer | 1 | 9 juni 2009 15:06 |
| Windows Forkert Skrifttype Issue - Please Help | chubatta | Windows-operativsystemer | 2 | 6. feb 2009 14:31 |
| Windows Låsning Up! BfG 260 PSU problem?? | jaybob275 | General Hardware Chat | 4 | 3 februar 2009 01:38 |
| Er det et moralsk spørgsmål? WTF do u pleje hvis jeg har ulovlig kopi af Windows? | gavalisk | Windows-operativsystemer | 3 | 24. sep 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |