vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

HELP! ikkunat kysymys:)

Reply

Thread Tools
Old 24 tammikuu 2008, 19:24
Uusi Jäsen

Default HELP! ikkunat kysymys:)

Minulla oli virusten hyökkäys minun ja oli yrittää taistella niitä vastaan, mutta se oli liian myöhäistä. Olin vikasietotilassa yrittää poistaa joitakin uusia ohjelmia i asennettu ajattelu ehkä se auttaa. i restarted pakoll ja allekirjoitettiin i osuma Internet Explorer-kuvaketta ja pakoll jäädytti. Minun oli tehtävä vaikea käynnistää ja milloin sceen tuli takaisin ylös dchm tai jotain, joka yrittää käyttää tietokoneen sen jälkeen, kun noin 2mins näyttö on musta piipahti ylös ja sanoi: "käyttöjärjestelmä ei löydy". Minulla on Windows XP: n levy. se luetaan kerran esitin levy ja käynnistä?
Old 25 tammikuu 2008, 02:24
Jäsen

Voit käynnistää XP CD ja tehdä korjaus asentaa.
Old 26. toukokuuta 2008 04:20
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Axegrinder View Post
Voit käynnistää XP CD ja tehdä korjaus asentaa.
Yer tehdä.
Mutta jos se doesnt korjata sen sitten saada Linux live CD käyttää sitä acsess kovalevyn ja kopioida tärkeät tiedostot muistitikulla tai toisen kiintolevyn.
Jos kuitenkin dont tarvitse periä tavarasi sitten hyvä pitkän kovalevyn muodossa ja tuore asentaa Windows näkevät ja lopun viruksen.
Old 27. toukokuuta 2008 04:24
Jäsen

Muista, jos teet reinstallion Windows XP, sinulla on aktivoida sitä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows kysymys Alku - Tarvitsen apua PewterScreaminMach Windows-käyttöjärjestelmät 2 30 syyskuu 2009 05:56
Core i7-ja Windows Vista BSOD Issue syer Windows-käyttöjärjestelmät 1 9th Jun 2009 15:06
Windows Väärä Font - ota Ohje chubatta Windows-käyttöjärjestelmät 2 6. Feb 2009 14:31
Windows Locking Up! BFG 260 PSU kysymys? jaybob275 Rautatavaran Chat 4 3. Feb 2009 01:38
Onko se moraalinen kysymys? WTF do u varovainen, jos minulla on laiton kopio windows? gavalisk Windows-käyttöjärjestelmät 3 24. Sep 2007 12:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.