![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla oli virusten hyökkäys minun ja oli yrittää taistella niitä vastaan, mutta se oli liian myöhäistä. Olin vikasietotilassa yrittää poistaa joitakin uusia ohjelmia i asennettu ajattelu ehkä se auttaa. i restarted pakoll ja allekirjoitettiin i osuma Internet Explorer-kuvaketta ja pakoll jäädytti. Minun oli tehtävä vaikea käynnistää ja milloin sceen tuli takaisin ylös dchm tai jotain, joka yrittää käyttää tietokoneen sen jälkeen, kun noin 2mins näyttö on musta piipahti ylös ja sanoi: "käyttöjärjestelmä ei löydy". Minulla on Windows XP: n levy. se luetaan kerran esitin levy ja käynnistä? |
|
| |||
| |||
| Voit käynnistää XP CD ja tehdä korjaus asentaa. |
|
| |||
| |||
| Yer tehdä. Mutta jos se doesnt korjata sen sitten saada Linux live CD käyttää sitä acsess kovalevyn ja kopioida tärkeät tiedostot muistitikulla tai toisen kiintolevyn. Jos kuitenkin dont tarvitse periä tavarasi sitten hyvä pitkän kovalevyn muodossa ja tuore asentaa Windows näkevät ja lopun viruksen. |
|
| |||
| |||
| Muista, jos teet reinstallion Windows XP, sinulla on aktivoida sitä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows kysymys Alku - Tarvitsen apua | PewterScreaminMach | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 30 syyskuu 2009 05:56 |
| Core i7-ja Windows Vista BSOD Issue | syer | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 9th Jun 2009 15:06 |
| Windows Väärä Font - ota Ohje | chubatta | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 6. Feb 2009 14:31 |
| Windows Locking Up! BFG 260 PSU kysymys? | jaybob275 | Rautatavaran Chat | 4 | 3. Feb 2009 01:38 |
| Onko se moraalinen kysymys? WTF do u varovainen, jos minulla on laiton kopio windows? | gavalisk | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 24. Sep 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |