mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

HELP! windows probleem:)

Reply

Thread Tools
Old 24 januari 2008, 19:24
Nieuw Lid Fractie

Default HELP! windows probleem:)

Ik had virussen aanval mijn systeem en probeerde te bestrijden, maar het was te laat. Ik was in de veilige modus proberen te verwijderen enkele nieuwe programma's installeerde ik denken misschien dat zou helpen. i opnieuw comp en ondertekend in i hit het pictogram Internet Explorer en comp bevroor. ik moest doen harde boot en wanneer sceen kwam terug tot dchm of iets dergelijks was probeert toegang te krijgen tot de computer na ongeveer 2mins een zwart scherm kwam en zei: "operating system not found". Ik heb windows xp schijf. zal het lezen zodra ik de schijf in en opnieuw opstarten?
Old 25 januari 2008, 02:24
Lid Fractie

Je zou kunnen opstarten vanaf de XP-cd en doe een repair install.
Old 26 mei 2008, 04:20
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axegrinder View Post
Je zou kunnen opstarten vanaf de XP-cd en doe een repair install.
Yer doen.
Maar als dat doesnt repareren krijgen dan een linux live CD gebruiken om acsess uw harde schijf en een kopie van de belangrijke bestanden naar een Memory Stick of een andere harde schijf.
Maar als u dont behoefte om je spullen vervolgens een goede lange harde schijf van formaat en een nieuwe installatie van Windows ziet aan het einde van het virus.
Old 27 mei 2008, 04:24
Lid Fractie

Vergeet niet als je een reinstallion van Windows XP, je heb wel opnieuw activeren.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows Probleem bij opstarten - Need Some Help PewterScreaminMach Windows besturingssystemen 2 30 september 2009 05:56
Core i7 en Windows Vista BSOD Issue syer Windows besturingssystemen 1 De 9 juni 2009 15:06
Windows Verkeerde Font Issue - Please Help chubatta Windows besturingssystemen 2 De 6 februari 2009 14:31
Windows Vergrendelknop Up! BFG 260 PSU probleem? jaybob275 Algemeen Hardware Chat 4 De 3 februari 2009 01:38
Is het een morele kwestie? WTF do u zorg als ik illegaal exemplaar van Windows? gavalisk Windows besturingssystemen 3 24e sep 2007 12:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.