![]() |
|
| |||
| |||
| Ik had virussen aanval mijn systeem en probeerde te bestrijden, maar het was te laat. Ik was in de veilige modus proberen te verwijderen enkele nieuwe programma's installeerde ik denken misschien dat zou helpen. i opnieuw comp en ondertekend in i hit het pictogram Internet Explorer en comp bevroor. ik moest doen harde boot en wanneer sceen kwam terug tot dchm of iets dergelijks was probeert toegang te krijgen tot de computer na ongeveer 2mins een zwart scherm kwam en zei: "operating system not found". Ik heb windows xp schijf. zal het lezen zodra ik de schijf in en opnieuw opstarten? |
|
| |||
| |||
| Je zou kunnen opstarten vanaf de XP-cd en doe een repair install. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Maar als dat doesnt repareren krijgen dan een linux live CD gebruiken om acsess uw harde schijf en een kopie van de belangrijke bestanden naar een Memory Stick of een andere harde schijf. Maar als u dont behoefte om je spullen vervolgens een goede lange harde schijf van formaat en een nieuwe installatie van Windows ziet aan het einde van het virus. |
|
| |||
| |||
| Vergeet niet als je een reinstallion van Windows XP, je heb wel opnieuw activeren. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Probleem bij opstarten - Need Some Help | PewterScreaminMach | Windows besturingssystemen | 2 | 30 september 2009 05:56 |
| Core i7 en Windows Vista BSOD Issue | syer | Windows besturingssystemen | 1 | De 9 juni 2009 15:06 |
| Windows Verkeerde Font Issue - Please Help | chubatta | Windows besturingssystemen | 2 | De 6 februari 2009 14:31 |
| Windows Vergrendelknop Up! BFG 260 PSU probleem? | jaybob275 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 3 februari 2009 01:38 |
| Is het een morele kwestie? WTF do u zorg als ik illegaal exemplaar van Windows? | gavalisk | Windows besturingssystemen | 3 | 24e sep 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |