mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

HJELP! vinduer problemet:)

Reply

Thread Tools
Old 24th 2008, 19:24
New Member Group

Default HJELP! vinduer problemet:)

Jeg hadde virus angrep min og prøvde å bekjempe dem, men det var for sent. Jeg var i sikker modus prøver å slette noen nye programmer i installert tenkte kanskje det ville hjelpe. JEG restarted komp og undertegnet i Jeg traff Internet Explorer-ikonet og komp frøs. Jeg måtte gjøre hard oppstart og når sceen kom tilbake opp dchm eller noe som prøver å få tilgang til datamaskinen etter ca 2mins en svart skjerm popped opp og sa "operativsystemet ikke funnet". Jeg har Windows XP-platen. vil det bli lest når jeg sette disken i og restarte?
Old 25th 2008, 02:24
Medlem Group

Du kan starte opp fra XP-CD og gjøre en reparasjon installere.
Old 26 mai 2008, 04:20
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by Axegrinder View Post
Du kan starte opp fra XP-CD og gjøre en reparasjon installere.
Yer gjøre.
Men hvis det ikke løse det så får en linux live CD bruke den til å acsess harddisken og kopiere viktige filer til en minnepinne eller en annen harddisk.
Men hvis du ikke trenger å gjenopprette ting deretter en god lang harddisk og en fersk installasjon av Windows, vil se på slutten av viruset.
Old 27 mai 2008, 04:24
Medlem Group

Bare husk, hvis du gjør en reinstallion av Windows XP, du må aktivere den.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.