mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

HJÄLP! windows fråga:)

Reply

Thread Tools
Old 24 januari, 2008, 19:24
New Member Group

Default HJÄLP! windows fråga:)

Jag hade virus attack mitt och försökte bekämpa dem men det var för sent. Jag var i felsäkert läge försöker att ta bort en del nya program jag installerat tänker kanske det skulle hjälpa. JAG restarted comp och undertecknades i drabbade Internet Explorer ikonen och oblig frös. Jag var tvungen att göra hårda uppstart och när sceen kom tillbaka upp dchm eller något liknande som försöker komma åt datorn efter ca 2mins en svart skärm popped upp och sa "operativsystem hittades inte". Jag har Windows XP-skivan. kommer det att läsa när jag satte skivan och starta om?
Old 25 januari 2008, 02:24
Ledamot Gruppen

Du kan starta upp från XP-skivan och gör en reparera installationen.
Old 26 maj 2008, 04:20
New Member Group

Citat:
Ursprungligen postat av Axegrinder View Post
Du kan starta upp från XP-skivan och gör en reparera installationen.
Yer göra.
Men om det icke fixa det då få en Linux live CD använda det för att acsess din hårddisk och kopiera viktiga filer till ett minne eller en annan hårddisk.
Men om du inte behöver återhämta dina saker då en bra länge hårddisk format och en ny installation av Windows kommer att se till slutet av viruset.
Old 27 maj 2008, 04:24
Ledamot Gruppen

Kom ihåg om du gör en reinstallion av Windows XP har du återaktivera det.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Windows Issue vid start - behöver lite hjälp PewterScreaminMach Windows-operativsystem 2 30 september 2009 05:56
Core i7 och Windows Vista BSOD Utgåva syer Windows-operativsystem 1 9 juni 2009 15:06
Windows Fel Font Utgåva - Snälla Hjälp chubatta Windows-operativsystem 2 6 februari 2009 14:31
Windows Låsa upp! BFG 260 psu frågan? jaybob275 General Hardware Chat 4 3 februari 2009 01:38
Är det en moralisk fråga? WTF do u vård om jag har illegal kopia av Windows? gavalisk Windows-operativsystem 3 24 sep 2007 12:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.