![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Et stykke tid siden jeg havde mulighed for at overvintre computeren. I dag er denne mulighed forsvandt. Selv standby option (når du ved at klikke på slukke knappen) er nedtonet. Jeg har prøvet "powercfg-h på" switch og ingen succes. Jeg er også mangler den dvale fane i Power valgmuligheder. Jeg har forsøgt at afinstallere forskellige software (Nero, ZoneAlarm, Norton AntiVirus, Nokia PC Suite osv.), men til ingen nytte. Ingen drivere spørgsmål (ingen gule eller røde tegn). Windows XP SP3 med opdaterede drivere. Gigabyte 965P-DS3 (rev. 2) 4 GB RAM Sapphire ATI HD4850 Intel Ham modem (som jeg også forsøgt at fjerne, men stadig ingen succes) TV-kort (jeg kan ikke huske mærke, men som jeg også fjernet - men ingen virkning). Er der noget software / script jeg kan bruge til at opdage, hvad der skaber denne fejl? Har du nogen forslag / tips? Tak, |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mine Ikoner Alle forsvundet og gik Blank. | andrewanimation | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juli 2009 13:54 |
| Mit CD-drev bare forsvundet .. | ashish3 | Drives & flytbare medier | 0 | 2 juni 2009 14:35 |
| Min cd-rom er forsvundet fra Denne computer | phonealone | Drives & flytbare medier | 1 | 21. maj 2009 05:41 |
| Lost mappe i OE6 er forsvundet | gmcomputerservices | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 16 december 2008 16:53 |
| Hibernate ikke udsætte HIBERNATED! | yochingy | Windows-operativsystemer | 2 | 4 februar 2008 00:45 |
| Thread Tools | |
| |