vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Talvehtia Vaihtoehto kadonnut

Reply

Thread Tools
Old 24. päivästä toukokuuta 2009, 13:02
Uusi Jäsen

Default Talvehtia Vaihtoehto kadonnut

Hei,

Jokin aika sitten minulla oli mahdollisuus talvehtia tietokoneeseen. Nykyään tämä vaihtoehto kadonnut. Itse asiassa jopa valmiustilassa vaihtoehto (kun napsauttamalla poista-painiketta) on harmaana.
Olen kokeillut "Powercfg-h"-kytkin ja ei onnistunut. Olen myös puuttuu talvehtimisen välilehti Power vaihtoehtoja. Olen yrittänyt poistaa eri ohjelmisto (nero, zonealarm, Norton AntiVirus, Nokia PC Suite, jne.), mutta tuloksetta.
Ei ohjaimia tiedotteet (ei keltainen tai punainen merkkejä).

Windows XP SP3: n kanssa päivitetyt ohjaimet.
Gigabyte 965P-DS3 (rev. 2)
4 Gt RAM
Sapphire ATI HD4850
Intel Ham modeemi (josta olen myös yrittänyt poistaa, mutta vieläkään ei ole menestys)
TV-kortti (en voi muistaa brandin, mutta jota myös pois - mutta mitään vaikutusta).

Onko ohjelmisto / script voin käyttää havaitsemaan mikä aiheuttaa tämän virheen? Onko teillä ehdotuksia / vinkkejä?

Kiitos,
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Oma Kuvakkeet Kaikki katosi ja meni tyhjäksi. andrewanimation Windows-käyttöjärjestelmät 1 5. Jul 2009 13:54
Oma levy CD-asemaan vain katosit .. ashish3 Drives & Removable Media 0 2. Jun 2009 14:35
Omat CD-ROM on hävinnyt Oma tietokone phonealone Drives & Removable Media 1 21. toukokuuta 2009 05:41
Lost kansioon Outlook Express 6: n on kadonnut gmcomputerservices Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 16. Joulukuu 2008 16:53
Lepotilaan ei lykätä HIBERNATED! yochingy Windows-käyttöjärjestelmät 2 4th Feb 2008 00:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.