![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Een tijdje geleden had ik de optie om hibernate de computer. Tegenwoordig is deze optie verdwenen. In feite is zelfs de stand-by-optie (bij klik op de knop uit te schakelen), wordt grijs weergegeven. Ik heb geprobeerd de "powercfg-h op" switch en geen succes. Ik ben ook ontbreekt de winterslaap tabblad Energiebeheer. Ik heb geprobeerd om het programma te verwijderen diverse software (Nero, ZoneAlarm, Norton AntiVirus, Nokia PC Suite, enz.), maar het heeft niets geholpen. Geen drivers kwesties (geen gele of rode pijlen). Windows XP SP3 met bijgewerkte stuurprogramma's. Gigabyte 965P-DS3 (rev. 2) 4 GB RAM Sapphire ATI HD4850 Intel Ham modem (die ik ook geprobeerd te verwijderen, maar nog steeds geen succes) TV-kaart (Ik kan me niet herinneren het merk, maar die ik ook verwijderd - maar geen effect). Is er een software / script ik kan gebruiken om te detecteren wat de oorzaak van deze fout? Heeft u suggesties / tips? Bedankt, |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn pictogrammen Alle Verdwenen en ging Blanco. | andrewanimation | Windows besturingssystemen | 1 | De 5 juli 2009 13:54 |
| Mijn cd-station gewoon verdwenen .. | ashish3 | Drives & Removable Media | 0 | De 2 juni 2009 14:35 |
| Mijn cd-rom is verdwenen uit deze computer | phonealone | Drives & Removable Media | 1 | 21 mei 2009 05:41 |
| Verloren map in OE6 is verdwenen | gmcomputerservices | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 16 dec 2008 16:53 |
| Hibernate geen verblijf HIBERNATED! | yochingy | Windows besturingssystemen | 2 | De 4 februari 2008 00:45 |
| Thread Tools | |
| |