mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Hibernate Option försvann

Reply

Thread Tools
Old 24 maj 2009, 13:02
New Member Group

Default Hibernate Option försvann

Hej,

Ett tag sedan jag hade möjlighet att övervintra datorn. Nuförtiden är det här alternativet försvunnit. Faktum är att även standby-alternativet (när du klicka på stänga av knappen) är grått.
Jag har provat "powercfg-h på" switch och ingen framgång. Jag är också missar viloläge flik i Energialternativ. Jag har försökt att avinstallera olika program (Nero, ZoneAlarm, Norton AntiVirus, Nokia PC Suite osv) men det hjälpte inte.
Inga drivrutiner frågor (inga gula eller röda tecken).

Windows XP SP3 med uppdaterade drivrutiner.
Gigabyte 965P-DS3 (rev. 2)
4 GB RAM
Sapphire ATI HD4850
Intel Ham modemet (som jag också försökt att ta bort, men fortfarande ingen framgång)
TV-kort (jag minns inte märket, men som jag också bort - men ingen effekt).

Finns det någon programvara / script jag kan använda för att upptäcka vad som orsakar detta fel? Har du några förslag / tips?

Tack,
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Mina ikoner Alla försvann och gick tom. andrewanimation Windows-operativsystem 1 5 juli 2009 13:54
Min CD-enheten bara försvann .. ashish3 Drives & Removable Media 0 2 juni 2009 14:35
Min cd-rom har försvunnit från datorn phonealone Drives & Removable Media 1 21 maj 2009 05:41
Lost mapp Ø6 har försvunnit gmcomputerservices E-post, VoIP & IM Diskussion 1 16 december 2008 16:53
Hibernate inte stanna HIBERNATED! yochingy Windows-operativsystem 2 4 februari 2008 00:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.