![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruger rocketdock og jeg bruger genanvendelse bin om, at så vil jeg gerne fjerne bin off min desktop.can det ske?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rick Klik it> derefter slette?
| |||
| |||
| tryed at der ikke er nogen delite .. |
|
| |||
| |||
| http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ptember16.mspx Selv om jeg bruger Desksweeper til hurtigt at skjule / vise skrivebordet ikoner. |
|
| |||
| |||
| Åh, jeg er på Vista. Prøv hvad EF sagde makker. |
|
| |||
| |||
| Topdomæneadministratoren og Mappeindstillinger metoder. Kopier følgende kode i Notesblok gemme filen som Recycle.reg og derefter dobbeltklikke på den. Efter import Recycle.reg i registreringsdatabasen, en ny mulighed er opført på listen i dialogboksen Mappeindstillinger, som lader dig konfigurere Papirkurv ikonet. Citat:
1.In Windows Explorer, i menuen Funktioner, klik på Mappeindstillinger. 2.On fanen Vis under Avancerede indstillinger, skal du gøre et af følgende: - Vælg Vis Papirkurv ikonet på skrivebordet afkrydsningsfeltet for at vise ikonet på skrivebordet. - Ryd Vis Papirkurv ikonet på skrivebordet afkrydsningsfeltet for at fjerne symbolet fra skrivebordet. |
|
| |||
| |||
| THANK YOUU arbejdede en behandling ![]() Citat:
|
|
| |||
| |||
| På xp jeg bare højreklikke skrivebordet> Arranger ikoner efter> uchecket Vis skrivebordsikoner. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| How Do You Hide computer overvågnings-software? | Dynomight44 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 16 November 2009 15:57 |
| MS Access 2003 Skjul / Make usynlige udvælgelse | Arvind Kushwaha | Office Suites & Applications | 0 | 4 juni 2009 14:35 |
| Hide My IP Program spørgsmål | ken1 | General Software Chat | 7 | 26. maj 2008 05:56 |
| Skjule eller vise | muay | Windows-operativsystemer | 2 | 14 januar 2008 19:10 |
| Skjul IP software | Combatwombat | General Software Chat | 1 | 15 juli 2007 07:28 |
| Thread Tools | |
| |