![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen käyttäen rocketdock ja i käyttää kierrätys bin että niin haluaisin poistaa bin pois minun desktop.can tämä voidaan tehdä?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rick osoita sitä> sitten poistaa?
| |||
| |||
| tryed, että ei ole delite .. |
|
| |||
| |||
| http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ptember16.mspx Vaikka voin käyttää Desksweeper nopeasti piilottaa / Näytä työpöydän kuvakkeet. |
|
| |||
| |||
| Voi, olen Vista. Kokeile mitä EF sanoi perämies. |
|
| |||
| |||
| Rekisterin ja kansion vaihtoehdot menetelmiä. Kopioi seuraava koodi Muistioon tallentaa tiedoston Recycle.reg ja kaksoisnapsauta sitten sitä. Kun olet tuonut Recycle.reg osaksi rekisteriä, uusi vaihtoehto on lueteltu Kansion asetukset-valintaikkunan, jonka avulla voit määrittää Roskakori-kuvaketta. Quote:
1.In Windows Explorerin Työkalut-valikosta Kansion asetukset. 2.On Näytä-välilehti nojalla Lisäasetukset, tee yksi seuraavista: - Valitse Näytä Roskakori-kuvaketta työpöydällä valintaruudun näytä kuvaketta työpöydällä. - Vapaa Näytä Roskakori-kuvaketta työpöydällä valintaruutu poistaa kuvake työpöydälle. |
|
| |||
| |||
| THANK YOUU toiminut hoitoon ![]() Quote:
|
|
| |||
| |||
| Käytössä xp i oikealla napsauta työpöydän> Järjestä kuvakkeet> kontrolloimattomana Näytä työpöydän kuvakkeet. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| How Do You Piilota Computer Monitoring ohjelmisto? | Dynomight44 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 16 marraskuu 2009 15:57 |
| MS Access 2003 Piilota / Tee näkymätön valinta | Arvind Kushwaha | Office Suites & Applications | 0 | 4th Jun 2009 14:35 |
| Piilota Oma IP Program kysymys | ken1 | General Software Chat | 7 | 26. toukokuuta 2008 05:56 |
| Piilottaa tai näyttää | Muay | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 14. Jan 2008 19:10 |
| Piilota IP-ohjelmisto | Combatwombat | General Software Chat | 1 | 15. Jul 2007 07:28 |
| Thread Tools | |
| |