![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruik rocketdock en ik gebruik de recycling bin op dat zo wil ik het verwijderen van de bak van mijn desktop.can dit worden gedaan?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rick klik hierop> Dan verwijderen?
| |||
| |||
| tryed dat er geen delite .. |
|
| |||
| |||
| http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ptember16.mspx Hoewel ik gebruik Desksweeper snel verbergen / weergeven de desktop iconen. |
|
| |||
| |||
| Oh, ik ben op Vista. Probeer wat EF zei stuurman. |
|
| |||
| |||
| Register en Mapopties methoden. Kopieer de volgende code in Kladblok Sla het bestand op als Recycle.reg en dubbelklik op het. Na het importeren Recycle.reg in het register, een nieuwe optie is opgenomen in het dialoogvenster Mapopties dat kunt u de Prullenbak icoon. Citaat:
1.In Windows Verkenner op het menu Extra en klik op Mapopties. 2.On het tabblad Weergave onder Geavanceerde instellingen op een van de volgende: - Selecteer de Toon pictogram Prullenbak op het bureaublad aankruisvakje om het pictogram op uw bureaublad. - Wis de Show Recycle Bin pictogram op het bureaublad aankruisvakje om het pictogram op uw bureaublad. |
|
| |||
| |||
| THANK YOUU werkte een traktatie ![]() Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Op xp Ik klik met de rechtermuisknop bureaublad> Pictogrammen schikken op> ongecontroleerde toon bureaubladpictogrammen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| How Do You Hide Computer Monitoring Software? | Dynomight44 | Virus, spyware & Security | 7 | 16 november 2009 15:57 |
| MS Access 2003 verbergen / Zorg onzichtbare selectie | Arvind Kushwaha | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 4 juni 2009 14:35 |
| Verberg mijn IP Programma kwestie | ken1 | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 26 mei 2008 05:56 |
| Verbergen of tonen | muay | Windows besturingssystemen | 2 | 14 Jan 2008 19:10 |
| Hide IP-software | Combatwombat | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 15 jul 2007 07:28 |
| Thread Tools | |
| |