![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker rocketdock og jeg bruker resirkulering bin på at så vil jeg gjerne fjerne bin av meg desktop.can dette bli gjort?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rick klikker på det> Deretter sletter?
| |||
| |||
| tryed at det ikke er delite .. |
|
| |||
| |||
| http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ptember16.mspx Selv om jeg bruker Desksweeper til raskt å skjule / vise skrivebordet ikoner. |
|
| |||
| |||
| Å, jeg er på Vista. Prøv hva EF sa kompis. |
|
| |||
| |||
| Registret og mappealternativer metoder. Kopier følgende kode i Notisblokk lagre filen som Recycle.reg og dobbeltklikker den. Etter import Recycle.reg inn i registeret, en ny mulighet er oppført i dialogboksen Mappealternativer som lar deg konfigurere Papirkurv ikonet. Sitat:
1.In Windows Utforsker på Verktøy-menyen, klikk Mappealternativer. 2.On kategorien Vis under Avanserte innstillinger, gjør du ett av følgende: - Velg Vis Papirkurv-ikonet på skrivebordet i boksen for å vise ikonet på skrivebordet. - Tøm Vis Papirkurv-ikonet på skrivebordet avmerkingsboksen for å fjerne ikonet fra skrivebordet. |
|
| |||
| |||
| THANK YOUU arbeidet behandle ![]() Sitat:
|
|
| |||
| |||
| På xp jeg bare høyreklikk skrivebordet> Ordne ikoner etter> ukontrollert Vis skrivebordsikoner. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| How Do You Hide Computer overvåkingsprogram? | Dynomight44 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 16 november 2009 15:57 |
| MS Access 2003 Skjul / Make usynlig utvalg | Arvind Kushwaha | Office Suites & Applications | 0 | 4 juni 2009 14:35 |
| Hide My IP Program saken | ken1 | General Software Chat | 7 | 26 mai 2008 05:56 |
| Skjule eller vise | muay | Windows-operativsystemer | 2 | 14 januar 2008 19:10 |
| Hide IP programvare | Combatwombat | General Software Chat | 1 | 15 juli 2007 07:28 |
| Thread Tools | |
| |